Oczekuje się, że w coraz bardziej usieciowionym społeczeństwie coraz większa liczba urządzeń będzie wymagała szerokopasmowych połączeń do korzystania z rozbudowanych usług komunikacyjnych oraz multimedialnych, które muszą być dostępne zawsze i wszędzie. Do zaspokojenia zapotrzebowania na coraz większą wydajność potrzebne będą coraz bardziej zaawansowane rozwiązania sieciowe. Naturalnym wyborem w przypadku operatorów jest zawieranie umów na usługi zarządzane świadczone przez firmy,
które przejmą od nich odpowiedzialność za m.in. bieżącą obsługę sieci oraz zarządzanie nimi.
Ericsson, największy na świecie dostawca technologii i usług telekomunikacyjnych, jako pierwsza firma na świecie wprowadziła usługi zarządzane dla operatorów telekomunikacyjnych. Obecnie wciąż zajmuje czołową pozycję na tym rynku, z 15 latami doświadczenia w zarządzaniu heterogenicznymi sieciami opartymi na wielu różnych technologiach.
Firma Ericsson zainwestowała ponad miliard dolarów w narzędzia, metody oraz procesy pomocne przy świadczeniu usług. W ramach tych inwestycji powstały globalne centra usług w Rumunii, Meksyku, Indiach oraz Chinach. Centra te świadczą zdalnie usługi zarządzane wielu operatorom sieci z całego świata.
W Katowicach firma Ericsson otwarzyła 21 maja 2013 roku centrum operacyjne Managed Services. Centrum wykona wszystkie usługi Managed Services świadczone po połączeniu firm Netia, Crowley i Dialog. Ericsson monitoruje sieć, usuwa awarie oraz aktywizuje nowe serwisy.które przejmą od nich odpowiedzialność za m.in. bieżącą obsługę sieci oraz zarządzanie nimi.
Ericsson, największy na świecie dostawca technologii i usług telekomunikacyjnych, jako pierwsza firma na świecie wprowadziła usługi zarządzane dla operatorów telekomunikacyjnych. Obecnie wciąż zajmuje czołową pozycję na tym rynku, z 15 latami doświadczenia w zarządzaniu heterogenicznymi sieciami opartymi na wielu różnych technologiach.
Firma Ericsson zainwestowała ponad miliard dolarów w narzędzia, metody oraz procesy pomocne przy świadczeniu usług. W ramach tych inwestycji powstały globalne centra usług w Rumunii, Meksyku, Indiach oraz Chinach. Centra te świadczą zdalnie usługi zarządzane wielu operatorom sieci z całego świata.
W Katowicach firma Ericsson otwarzyła 21 maja 2013 roku centrum operacyjne Managed Services. Centrum wykona wszystkie usługi Managed Services świadczone po połączeniu firm Netia, Crowley i Dialog. Ericsson monitoruje sieć, usuwa awarie oraz aktywizuje nowe serwisy.