W tym roku operator Orange odebrał od seniorów którzy skończyli 70 lat ponad 260 tys. połączeń na infoliniach. To sporo. Skąd wiadomo że dzwonią seniorzy? Orange ma dla nich specjalną obsługę, która po numerze „PESEL” automatycznie identyfikuje takie osoby i zapewnia im komfortowy sposób załatwiania spraw w Orange. Ponadto seniorzy mogą otrzymywać pisma napisane większymi literami. Orange ma dla nich także telefony z większymi klawiszami i innymi udogodnieniami.
Jakie ułatwienia mają dzwoniący seniorzy:
- jedna infolinia by załatwić dowolną sprawę – wystarczy podnieść słuchawkę i zadzwonić pod numer 510 100 100 lub *100;
- automatyczne menu skrócone do minimum;
- możliwość porozmawiania z dojrzałym doradcą, który lepiej rozumie potrzeby seniorów i wszystkie kwestie techniczne wyjaśni w prosty, ludzki sposób;
- można rozmawiać tak długa jak trzeba – nikt nie będzie pospieszał.