Firma NAVITEL, dostawca wiodących rozwiązań na rynku elektroniki samochodowej poinformowała o milionie sprzedanych urządzeń w Europie Środkowo-Wschodniej. Po wnikliwej analizie wyników z pierwszej połowy 2019, producent odnotował wzrost sprzedaży o 30%, w porównaniu do pierwszego półrocza ubiegłego roku. Milionowym produktem, który sprzedano w Polsce został NAVITEL R600 — flagowy wideorejestrator z regularnej oferty.
– Zbudowanie silnej i rozpoznawalnej marki w Europie to efekt przemyślanej strategii biznesowej oraz ciężkiej pracy ponad 450-osobowego zespołu. Gdy stawialiśmy pierwsze kroki, nikt nie wierzył, że w dobie smartfonów z wbudowanym modułem GPS, tradycyjne nawigacje samochodowe mają szanse na powodzenie. Kolejnym, ważnym etapem była rozbudowa portfolio o wideorejestratory, tablety z funkcją nawigacji i dedykowane akcesoria. NAVITEL szybko stał się niekwestionowanym liderem na rynku i obecnie wyznacza trendy w segmencie automotive, głównie dzięki efektywnym działaniom sprzedażowo-marketingowym. Zadowalające wyniki finansowe to także rezultat odważnego wejścia na nowe rynki. W tym roku, w ciągu zaledwie 5 miesięcy wprowadziliśmy produkty w Grecji, Mołdawii, Chorwacji, Słowenii i na Malcie. Nieustannie dbamy o jakość naszych urządzeń, wsparcie klienta po zakupie oraz dobre relacje z partnerami handlowymi. W obliczu sukcesów na arenie międzynarodowej nie zapominamy o dalszym rozwoju i zadowoleniu konsumenta – mówi Tobiasz Jankowski, CEO NAVITEL Europe.