Dobiegają końca piłkarskie mistrzostwa UEFA Euro 2012. UEFA poinformowała, że do tej pory zanotowano 4,5 mln pobrań oficjalnej aplikacji mobilnej UEFA Euro 2012, która powstała dzięki współpracy z Orange i dostępna jest na ośmiu platformach mobilnych (m.in. Android, iOS, Bada, Blackberry, Windows Phone). Aplikacja zajmuje pierwsze miejsca wśród aplikacji sportowych w Wielkiej Brytanii, Francji, Hiszpanii oraz we Włoszech.
Dodatkowo w 70 krajach, w tym w USA, aplikacja znajduje się w pierwszej piątce. Powodzeniem cieszyło się także stoisko Orange w warszawskiej fanzonie.
– Ponad 6000 osób przećwiczyło wirtualne lustro, które umożliwia przymierzanie dodatków piłkarskich i zamienianie się w kibica dowolnej drużyny. Przy okazji można było sobie zrobić zdjęcie w takim „ekwipunku” i wysłać je na e-mail lub Facebook. (…) Codziennie bronił strzały co najmniej 1000 osób, ze skutecznością 99 proc. Powodzenie miał też Human Joystick. To interaktywna zabawa pozwalająca zaangażować jednocześnie ogromną widownię. Fani przebywający w strefie kibica np. bawili się w bramkarza dzięki systemowi kamer na podczerwień oraz komputerom, które analizowały ruch ciał widzów. Wszyscy poprzez podniesienie rąk mogli sterować bramkarskimi rękawicami na ogromnym ekranie, broniąc wirtualnej bramki. Zaangażowanych w takie zabawy było łącznie ok. 100 tys. fanów – przedstawia statystki Wojciech Jabczyński, rzecznik prasowy Orange Polska.