piątek, 22 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Mistrzowski MIX Box od T-Mobile dla młodych fanów sportu

    Zobacz również

    Choć w ostatnich tygodniach piłkarskie emocje mogły nieco ostygnąć, to dzięki zestawom MIX BOX młodzi miłośnicy sportu będą mogli na nowo cieszyć się aktywnością fizyczną. Już w najbliższy piątek, 29 maja, do sprzedaży trafią dwa nowe MIX BOX-y – każdy z nowoczesnym smartfonem oraz sportowym gadżetem. T-Mobile jako oficjalny sponsor Reprezentacji Polski w piłkę nożną nie tylko kibicuje drużynie biało-czerwonych w nadchodzących zmaganiach, ale przygotował także

    - Reklama -

    specjalne zestawy MIX BOX, które zachęcą młodych adeptów sportu do większej aktywności sportowej. Będzie to również doskonały prezent na Dzień Dziecka lub nadchodzące wakacje. Co można znaleźć w nowych zestawach T-Mobile?

    Zestawy MIX BOX na sportowo
    W pierwszym zestawie klienci znajdą smartfon Huawei Y6s z oryginalnym etui oraz opaskę Huawei Band 3e już za złotówkę w ofercie MIX 50. Pakiet obejmuje nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y do wszystkich, 9 GB Internetu oraz usługę Supernet Video DVD, która umożliwia oglądanie najpopularniejszych serwisów wideo – takich jak Netflix, YouTube, Vod.pl, TVP Sport czy Amazon Prime Video – bez zużycia pakietu danych.

    W drugim zestawie MIX BOX klienci otrzymają smartfon Nokia 2.3 oraz poręczny bidon sportowy, który przyda się podczas sportowych aktywności. Ta opcja jest dostępna w cenie 1 zł, przy wyborze oferty MIX 40, na którą składają się: nielimitowane SMS-y i MMS-y, nielimitowane rozmowy w T-Mobile i Heyah, 400 minut do wszystkich oraz 6 GB internetu.

    Najnowszą ofertę MIX BOX od T-Mobile będzie wspierać kampania reklamowa, którą od 19 czerwca będzie można zobaczyć w telewizji a już od 29 maja w komunikacji online, social mediach oraz na nośnikach w punktach sprzedaży.

    Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Materiały BTL opracowała agencja Digitas Poland (ARC – Grupa Publicis), a działania w mediach społecznościowych poprowadzi VMLY&R.

    ŹródłoT-Mobile
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Dołącz ze SkyCash do programu Mastercard Bezcenne Chwile

    Bezcenne Chwile to wyjątkowy program, w którym płatności pracują na Ciebie! Płać kartą Mastercard zarejestrowaną w programie w aplikacji SkyCash...