New Media Ventures – twórca multipartnerskiej platformy programów lojalnościowych Freebee – otrzymała nagrodę w konkursie Mobile Trends Awards 2012. Freebee zostało wyróżnione w kategorii „Aplikacja mobilna do użytku dla firm”. Nagrody wręczono 21 lutego 2013 roku, podczas Gali odbywającej się w ramach Mobile Trends Conference w Krakowie. Freebee stanowi innowacyjne i proste w obsłudze narzędzie do budowania trwałych relacji z klientami. Umożliwia tworzenie od podstaw i prowadzenie programu
lojalnościowego bez ponoszenia kosztów na start.
-Freebee to prosta w obsłudze aplikacja do udziału w setkach programów lojalnościowych w całej Polsce i zarazem niezwykle efektywne narzędzie dla firm. Dzięki Freebee mogą one nagradzać swoich klientów za częste wizyty i zakupy. To ogromne wyróżnienie, że jury, w którego skład weszli eksperci branży „mobile”, doceniło Freebee jako najlepszą aplikację dla biznesu. Wierzymy, że efekty strategii rozwoju Freebee będą cieszyć się uznaniem zarówno wśród firm, jak i użytkowników– mówi Aymeric Monod-Gayraud, prezes zarządu New Media Ventures, twórcy Freebee.
Dla użytkowników smartfonów Freebee to wygodna aplikacja do zdobywania nagród w programach lojalnościowych bez potrzeby noszenia przy sobie licznych kart lojalnościowych.
–Freebee zadebiutowało na rynku już w kwietniu 2012 roku, jako pierwsza w Polsce, multipartnerska platforma programów lojalnościowych. Doskonale znamy ten rynek i potrzeby firm w tej dziedzinie. Co istotne, oprócz narzędzia do nagradzania klientów, zapewniamy przedsiębiorstwom profesjonalne i indywidualne doradztwo w zakresie budowania ich programów lojalnościowych – podkreśla Michał Niemczycki, wiceprezes zarządu New Media Ventures.
Nagrody Mobile Trends Awards przyznawane są corocznie przez kapitułę konkursową, w której skład wchodzą eksperci ze świata IT oraz mobilnych technologii. W tym roku o zwycięstwo w 16 kategoriach ubiegało się około 80 nominowanych firm.