1 kwietnia rozpoczyna się kolejny etap telewizyjnej kampanii reklamowej sieci Mobilking. Tym razem na celowniku są nieuczciwe oferty operatorów telekomunikacyjnych – pisze serwis t-k.pl.
Kolejna odsłona reklam MOBILKING piętnuje nieuczciwe promocje operatorów komórkowych. Kampania wskazuje, że bardzo często za atrakcyjnie wyglądającymi ofertami kryją się dodatkowe, wysokie opłaty. Niejasne oferty i pseudo-promocje są obce propozycji MOBILKING, która oparta jest na prostocie – jedna stała stawka do wszystkich sieci i żadnych ukrytych kosztów.
W dwóch nowych spotach sieci MOBILKING znowu pojawiają się atrakcyjne kobiety, tym razem zachęcające faceta do skorzystania z kuszących ofert. Szybko okazują się one jedynie chwytem narażającym go na większe od przewidywanych koszty. Reklama wprost nawiązuje do sytuacji, w których firmy z różnych branż, a zwłaszcza operatorzy komórkowi, proponują klientom produkty i usługi, które po pewnym czasie okazują się dla nich mało korzystne.