Wirtualny operator komórkowy (MVNO) Mobilking ma 45 tys. użytkowników i podtrzymuje plany, według których do końca roku chce mieć ich 200 tys. – informuje Puls Biznesu.
„Liczba użytkowników jest równa liczbie aktywnych kart, czyli takich, które zainstalowano w telefonie i wykonano połączenia” – wyjaśnił Rudnicki.
Przedstawiciele firmy poinformowali podczas konferencji prasowej, że po najniższym doładowaniu można odbierać połączenia przez sześć miesięcy, a więc dopiero po tym czasie pojawią się pierwsze dane na temat odejść użytkowników. Sieć zadebiutowała w końcu lutego br.
Mobilking zapowiedział, że 21 czerwca ruszy nowa kampania reklamowa, związana z nowym spotem telewizyjnym. Firma uruchomi też konkurs SMS-owy związany z piłkarskimi Mistrzostwami Europy, a w przyszłym miesiącu obniży ceny połączeń w związku ze spadkiem stawek za zakańczanie połączeń w sieciach komórkowych (MTR).