Mobilking, wirtualny operator sieci Era, prowadzony przez Entertainment Media Company, w ciągu sześciu miesięcy od startu pozyskał ponad 80 tys. użytkowników – donosi Parkiet. Poinformował o tym wczoraj Tomasz Rudnicki, kierujący Mobilkingiem.
Mobilking jest jednym z dwóch największych MVNO w Polsce, ale nie wiadomo, jaki ma udział w rynku. Największy konkurent spółki – Carrefour – nie ujawnia danych o sprzedaży.
W tym miesiącu Mobilking ma pozyskać 100-tysięcznego użytkownika. Rudnicki podtrzymał też, że w rok od startu operator zdobędzie 200 tys. klientów. Według Rudnickiego, Mobilking jest najlepiej widoczną marką MVNO w Polsce. Znany jest m.in. z tego, że sponsoruje żużel. Tymczasem we wtorek tytularnym sponsorem ligi został CenterNet. – No to mamy konflikt interesów. To strzał poniżej pasa – mówił Rudnicki. – Mobilking ma pakiet sponsora wspomagającego, nie tytularnego. Reklamy operatorów w tym sezonie będą się zazębiały – wyjaśnił Ryszard Kowalski, prezes spółki Ekstraliga Żużlowa.
eh
Brakuje im innowacyjnych pomysłów, jak na przykład Muzodajnia, gdzie bardzo tanio można sobie ściągnąć utwory.
Tymczasem opierają się na kontrowersyjnych reklamach. Żenada.