piątek, 22 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Mobilna Panorama Firm rusza z kampanią telewizyjną (wideo)

    Zobacz również

    Z początkiem kwietnia rozpoczęła się kampania reklamowa promująca najnowszą aplikację mobilną Panorama Firm 2.0. Telewizyjne spoty reklamowe to kolejny etap działań promocyjnych marki Panorama Firm. Reklamy emitowane będą w wielu kanałach komunikacji o zasięgu ogólnopolskim. Celem kampanii telewizyjnej jest zapoznanie polskich użytkowników z zaletami nowej aplikacji mobilnej do wyszukiwania miejsc, produktów oraz usług i wzrost liczby pobrań aplikacji Panorama Firm na urządzenia mobilne.

    - Reklama -

    Spoty reklamowe zostały przygotowane w dwóch odsłonach tematycznych, przedstawiając branże: restauracyjną i obuwniczą.

    Aplikację Panorama Firm 2.0 można bezpłatnie pobrać ze strony inernetowej. Działa ona zarówno na systemach Android 2.2 (lub nowszych) oraz iOS 4.3. (lub nowszych) i dostępna jest na iPhone i na iPad.

    Panorama Firm stawia na rozwiązania mobilne. Aplikacje na smartfony to doskonała ilustracja motto marki: „Odkrywaj blisko; Szukaj lokalnie”. Celem kampanii jest zwiększenie liczby pobrań aplikacji Panorama Firm, dostępnej na urządzenia iOS (iPhone/iPad) oraz smartfony Android, a także wzrost liczby użytkowników mobilnej wyszukiwarki m.pf.pl. Dodatkowo chcemy także odświeżyć wizerunek marki Panorama Firm, która pod koniec ubiegłego roku przeszła gruntowny rebranding. To kolejny, ważny krok w kierunku realizacji naszej wizji, aby marka stała się symbolem wyszukiwania lokalnego – komentuje Wojciech Komosa, Kierownik ds. Komunikacji i PR w Eniro Polska.

    Reklamę Panorama Firm można zobaczyć w największych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, m.in. TVP, Polsat, TVN, stacjach tematycznych, m.in. TVN Style, Discovery Channel czy National Geographic oraz w telewizji online – YouTube. Dodatkowo prowadzone są intensywne działania promocyjne: w Internecie – reklama displayowa, retargeting na portalach Onet, Gazeta, Wirtualna Polska, Interia i serwisach tematycznych, kampania w serwisach mobilnych, serwisach społecznościowych (Facebook, nk.pl), radiach ogólnopolskich (Radio ZET i stacje lokalne), outdorze oraz własnych kanałach promocji (autopromocja na panoramafirm.pl, fanpage Panoramy Firm, kanał YT, itp.).

    ŹródłoEniro
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    OPPO Find X8 Pro debiutuje w Europie, a wraz z nim ColorOS 15

    OPPO oficjalnie zaprezentowało najnowsze modele z flagowej serii Find – OPPO Find X8 oraz OPPO Find X8 Pro. Model...