Klienci Banku Pekao S.A. nie muszą już podpisywać papierowych dokumentów, aby zmienić swoje dane lub ustawienia bankowości elektronicznej Pekao24. Od teraz dyspozycje będzie można zaakceptować bezpłatnie w oddziale banku za pomocą aplikacji PeoPay lub kodu SMS. Nowe rozwiązanie umożliwia wprowadzenie zmian m.in. w danych osobowych, danych kontaktowych, czy adresie zamieszkania i korespondencyjnym.
Klient chcąc zaktualizować te informacje nie musi już składać odręcznego podpisu na papierowych dokumentach. Wystarczy telefon komórkowy. W ten sposób możliwa będzie także zmiana wybranych ustawień w Pekao24 – metody autoryzacji oraz limitów transakcyjnych.
– Nowe metody autoryzacji to kolejny krok na drodze cyfrowej transformacji. Nasi klienci stają się coraz bardziej cyfrowi, a my chcemy za tym trendem podążać, aby sprostać ich oczekiwaniom – mówi Marek Lenz, Dyrektor Centrum IT w Banku Pekao S.A.
Składając dyspozycję w oddziale Banku Pekao S.A. klient zostanie poproszony o wybór metody autoryzacji. Użytkownicy bankowości mobilnej będą mogli zaakceptować zmiany przy pomocy PeoPay, a pozostali za pomocą kodu SMS. Rozwiązanie jest całkowicie darmowe i dostępne dla wszystkich klientów banku. Metoda ta jest również całkowicie bezpieczna.
– Odejście od papierowych dokumentów i składania odręcznych podpisów jest dzisiaj czymś całkowicie naturalnym. Zarówno dla klientów, jak i doradców jest to duża oszczędność czasu. Ograniczając papierowe potwierdzenie możemy także zadbać o środowisko naturalne – mówi Bartosz Zborowski, Dyrektor Departamentu Innowacji i Płatności w Banku Pekao S.A.
Wkrótce klienci Banku Pekao S.A. będą mogli autoryzować w ten sposób kolejne dyspozycje.