Plus startuje z nową usługą Mobilnego Doradcy, dzięki której zakup abonamentu, internetu lub telefonu nie musi odbywać się już w punkcie sprzedaży. Teraz umowę można podpisać o dogodnej porze i w wybranym przez siebie miejscu – nawet w domu.
Czasami ciężko wygospodarować chwilę na wycieczkę do punktu sprzedaży. Wychodząc naprzeciw zabieganym klientom, Plus wysyła w teren swoich konsultantów. Prywatny opiekun dojedzie do klienta o wskazanej godzinie. Możliwość wyboru oferty i dopełnienia formalności na wygodnej kanapie, w konsultacji z rodziną jest niewątpliwą zaletą nowego rozwiązania.
Jak umówić wizytę?
Wypełnienie formularza na stronie internetowej to pierwszy krok do umówienia spotkania z Mobilnym Doradcą. Następnie przypisany dla wskazanego rejonu konsultant oddzwoni i potwierdzi wizytę.
Na klatkach schodowych w rejonach z dostępem do światłowodu od Plusa pojawią się również plakaty. Skanując umieszczony na nich kod QR można łatwo dotrzeć do danych kontaktowych sprzedawcy przypisanego w tej okolicy i umówić z nim spotkanie. Mieszkańcy po zeskanowaniu kodu i pozostawieniu danych do kontaktu otrzymują również dostęp na 30 dni do pakietu Premium na platformie Polsat Box Go.
Skąd pewność, ze do drzwi puka prawdziwy doradca?
Aby klienci czuli się bezpiecznie i mieli pewność kogo wpuszczają pod swój dach wprowadzono system weryfikacji. Jedną z opcji jest wykonanie telefonu na specjalną infolinię Plusa lub Polsat Box. Drugi sposób weryfikacji to zeskanowanie kodu QR z identyfikatora. Wyświetli się wizytówka punktu sprzedaży, z którego oddelegowano sprzedawcę.