ING Bank Śląski wprowadza zmiany w bankowości internetowej i mobilnej Moje ING. Treści i funkcje będą bardziej personalizowane, a system nabierze nowego, przejrzystego wyglądu. Bank chce dzięki temu wzmocnić relacje z klientami i jeszcze bardziej ułatwić im korzystanie z bankowości. Technologia ułatwia życie, z czym zgadza się 93% Polaków. 52% badanych chciałoby, żeby aplikacje bankowe podpowiadały im z jakich produktów warto skorzystać. Równocześnie dla 72% ważne jest aby nowe technologie oferowały im wybór.
– Personalizacja jest dla nas kluczowa w budowania trwałych relacji z naszymi klientami. Chcemy, aby na co dzień czuli, że ktoś się o nich troszczy, a to, co im proponujemy było dokładnie tym, czego potrzebują. Dzięki zmianom, które wprowadzamy, Moje ING jest jeszcze bardziej „moje”. Staje się coraz bardziej intuicyjnym asystentem, który działa na rzecz klienta – powiedział Marcin Giżycki, Wiceprezes Zarządu ING Banku Śląskiego.
Projektując nowe rozwiązania warto pamiętać o tym, że klienci potrzebują nie tylko usprawnień, ale również chcą zachować poczucie kontroli.
– Z przeprowadzonych przez nas badań wynika, że Polacy są otwarci na technologie i aplikacje, w których mogą załatwić wiele spraw, ale chcą mieć jednocześnie kontrolę nad nowymi rozwiązaniami. Właśnie te wskazania przyświecały nam przy aktualizacji naszej aplikacji. To co proponujemy to możliwość ustawienia aplikacji przez klienta jak najbardziej według siebie z jednoczesnym zachowaniem kontroli nad aplikacją i wykorzystaniem jej możliwości asystenckich – dodała Katarzyna Stawecka, Dyrektor Banku odpowiedzialna za Retail Digital Experience w ING Banku Śląskim.
Zmiany w Moim ING będą widoczne od 12 listopada br.:
Strona logowania w przeglądarce
- Lepiej widoczne komunikaty bezpieczeństwa
- Rozwinięta sekcja pomocy w logowaniu i aktywacji bankowości
- Klawiatura ekranowa teraz także dla pola loginu (a nie tylko hasła)
- Ekran przed zalogowaniem do aplikacji
- Szybsze logowanie dzięki lepszemu umiejscowieniu przycisku Zaloguj
- Lepsze dostosowanie funkcji przez klienta do swoich preferencji
- Aktywne bilety parkingowe i na komunikację miejską widoczne bez logowania
- Strona główna bankowości
Podzielona na 3 intuicyjne główne sekcje:
- Moje finanse, w których widać wszystkie produkty finansowe klienta
- Skróty, dzięki nim można szybko dotrzeć do najpotrzebniejszych funkcji
- Wybrane dla Ciebie: sekcja, w której klient zobaczy spersonalizowane podpowiedzi i oferty
- W wersji przeglądarkowej widoczna będzie dodatkowo sekcja Analiza wydatków – to odświeżone podsumowanie budżetu klienta; klient firmowy zobaczy tutaj sekcję Analiza wpływów i wydatków; klient zamożny samodzielnie ją spersonalizuje
- Możliwość ustawienia przez klienta Skrótów do wybranych usług i dodatków
- Dodatkowe wejście do widoku tabelarycznego bezpośrednio ze strony głównej
- Łatwiejsze przełączanie się między kontem firmowym, indywidualnym, a kontem maklerskim