środa, 6 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Motorola kusi klientów nietypowymi animacjami

    Zobacz również

    Motorola chce w dużo większym stopniu niż do tej pory zaistnieć na chińskim rynku telefonii komórkowej. W promocji nowego telefonu Moto Q ma jej pomóc postać animowanego królika Tuzki, na którego punkcie oszalało wielu młodych Chińczyków.

    - Reklama -

    Tuzki stał się sławny głównie dzięki użytkownikom komunikatorów internetowych, rozsyłających animowaną postać z komputera na komputer. Pomogło w tym z pewnością to, że jego twórczyni, 21-letnia Wang Maomao, opracowała całą serię postaci królika obrazującą różne działania lub stany emocjonalne wysyłającego – od wycierania potu z czoła, po całowanie i wymijanie przez drugiego królika. W rezultacie wielu ludzi używających MSN w pracy sięga po Tuzki, aby wyrazić swoje emocje.

    Popularność Tuzki sprawiła, że stał się on atrakcyjnym narzędziem marketingowym dla Motoroli, która ma nadzieję, że Q – telefon, który w USA adresowany jest do starszej grupy wiekowej, pracowników korporacyjnych – stanie się tym dla chińskich nastolatków tym, czym dla ich amerykańskich rówieśników jest model Sidekick firmy T-Mobile, umożliwiający czatowanie i wysyłanie maili.

    ŹródłoDziennik
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Wyciek danych, i co dalej?

    Konsumenci rozmaicie reagują na wycieki danych. Większość beztrosko wzrusza ramionami, a nieliczni wprowadzają dodatkowe środki bezpieczeństwa IT. Naruszenia danych w...