Motorola Mobility Polska została partnerem tegorocznego cyklu imprez organizowanych przez Fundację Maraton Warszawski. W ramach umowy firma otrzymała tytuł Partnera 6. Półmaratonu Warszawskiego, Accreo Ekiden – Maratonu Sztafet, 33. Maratonu Warszawskiego oraz wszystkich pozostałych imprez towarzyszących. Kontrakt został podpisany na okres 9 miesięcy z możliwością przedłużenia.
Motorola w jeszcze większym stopniu niż dotychczas, chce włączyć się w promocję aktywnego stylu życia i zachęcać do uprawiania sportu w wolnym czasie. Podczas warszawskich imprez biegowych firma umożliwi miłośnikom biegania poznanie i przetestowanie możliwości swoich najnowszych produktów, które dzięki multimedialnym funkcjom oraz platformie Android świetnie sprawdzają się nie tylko w pracy, ale również podczas treningów. Oprócz tego w trakcie trwania sezonu biegowego dla amatorów aktywnego stylu życia zaplanowano wiele ciekawych aktywności na facebook’owym profilu Motorola Polska, a także atrakcyjne akcje konkursowe.
– W myśl naszego nowego hasła, stawiamy na aktywność, ciągły ruch, szybkość, brak ograniczeń oraz wykorzystanie nowych technologii do pełnego korzystania z życia. Takie same wartości odzwierciedlają nasze najnowsze telefony oparte o mobilną platformę Android. Dlatego postanowiliśmy zaangażować się w promocję biegania i zdrowego, aktywnego stylu życia. – powiedziała Małgorzata Matusiewicz, Head of Marketing, Mobile Devices Motorola Mobility Polska.
– Niewątpliwie, partnerstwo Motoroli zapewni nam możliwość rozwoju i podniesienia atrakcyjności warszawskich biegów ulicznych. Już teraz spodziewamy się, że w tym roku podczas 6. Półmaratonu Warszawskiego pobiegnie rekordowa liczba uczestników. – powiedział Marek Tronina, Prezes Fundacji Maraton Warszawski.
Za biuro prasowe oraz promocję projektu odpowiada zespół Partner of Promotion, zaś za działania na Facebook’u agencja reklamowa Avanti.