Motorola otrzymała tytuł Superbrand w trzeciej edycji Superbrands Polska. Ten prestiżowy tytuł, podkreślający wiodącą pozycję marki na rynku, nazywany jest też Oskarem Marketingu. Superbrand jest przyznawany najsilniejszym markom przez niezależne Rady Marek w 80 krajach od 13 lat. Jurorzy oceniający ich siłę marketingową po raz kolejny zdecydowali o przyznaniu tego tytułu Motoroli.
– Superbrand świadczy o dobrej opinii, jaką cieszy się marka, wskazuje na jej jakość oraz innowacyjność. To, że Motorola otrzymała go zarówno w 2006, jak i w 2007 roku, nie jest przypadkiem. Naszym celem jest dostarczenie użytkownikom produktów spełniających, a często przerastających, ich oczekiwania. Takich, które łatwo dostosować do własnych potrzeb i upodobań oraz takich, które pomogą wyróżnić się w tłumie. Zapewniamy akcesoria oraz aplikacje ułatwiające i uprzyjemniające korzystanie z naszych produktów. Dbamy także o niestandardowe sposoby komunikacji. Nasze reklamy mają starannie dopracowane scenariusze i są świetnie wykonane. Wciągające i często zabawne, opowiadają zawsze czyjąś historię. Nie skupiamy się jednak wyłącznie na reklamie, ale organizujemy konkursy, imprezy oraz włączamy się w różnego typu akcje. Owocem tych działań jest tytuł Superbrand 2007/08 – mówi Małgorzata Matusiewicz, Marketing manager Motorola na region Europy Środkowo-Wschodniej.
W tym roku we wstępnym etapie projektu Superbrands stworzono listę 5000 marek, w oparciu o niezależne badania rynku, spośród których wybrano 1600. To właśnie im jurorzy, cieszący się autorytetem w dziedzinie marketingu, przyznawali punkty w skali od 1 do 20. Następnie z tych ocen wyciągana była średnia. Te marki, które uzyskały najwyższe oceny, otrzymały tytuł Superbrand. Rada uwzględniła również opinie konsumentów – tegoroczną nowością było badanie opinii publicznej, do którego zaproszono 10 600 osób, przeprowadzone na przełomie czerwca i lipca przez CBM Indicator na zlecenie organizacji Superbrands.