Powiedzieć, że komunikacja marketingowa nie jedno ma imię, to nic nie powiedzieć. Można na przykład tak: „liczba gigabajtów w ramach Limitu wydatków na transfer danych, określonego w Regulaminie planu nju podstawowy… ulega zwiększeniu, natomiast kwota, po przekroczeniu której opłata za transfer danych nie jest naliczana, nie ulega zmianie”… lub prościej: „w nju gigabajty pięknie rosną”.
To ważne rzeczy. Jak i gdzie rozmawiać z klientem? Czy tak jak lubi i rozumie, czy przez paragrafy? Tam gdzie on jest, czy tam gdzie nam wygodnie? Łatwo czy skomplikowanie. Detale? Raczej klucz do zrozumienia i sukcesu. A dlaczego o tym przy nju?
Okazją jest Konkurs Twórców Reklamy (KTR), gdzie nju znalazł się w trójce najlepszych kampanii zrealizowanych na platformach Facebook’a i dostał brązową statuetkę w kategorii The Best of Facebook + wyróżnienia za: branded entertainment, use of social platforms, social activations i design. Wyróżniona kampania udowodniła, że z pomocą kreatywności nawet regulamin może wyjść poza schemat i nudę.
Na Instagramie – wybrany ze względu na popularność wśród młodszej grupy klientów – nju przez kilka miesięcy publikował posty, które w prosty, obrazkowy sposób tłumaczyły zasady oferty. W ten sposób kolejne paragrafy regulaminów zostały przetłumaczone z języka prawniczego na obrazkowy. Jak się okazało nie tylko z sukcesem komunikacyjnym, ale też branżowym.