Aplikacja mPay, lider w obszarze mobilnych płatności w Polsce, ogłasza ważny kamień milowy – przekroczenie kwoty 1 mln zł udzielonych wraz z Partnerami pożyczek przez pierwsze dwa miesiące 2025 roku. Ten wynik potwierdza rosnące zainteresowanie użytkowników nowymi, elastycznymi produktami finansowymi dostępnymi bezpośrednio w aplikacji.
Taki rezultat oznacza dynamiczny wzrost przyznawanych przez aplikację pożyczek aż o 63% w porównaniu do analogicznego okresu w poprzednim roku, co pokazuje rosnącą popularność usług finansowych oferowanych przez mPay oraz dobre przyjęcie nowych produktów wdrożonych w lutym. Przedstawiciele mPay podkreślają, że rośnie także procent przyznawanych pożyczek w aplikacji mPay. W samej aplikacji mPay ponad 25% wniosków pożyczkowych o “chwilówki” składanych przez użytkowników jest rozpatrywanych pozytywnie, podczas gdy średnia rynkowa to około 20%. Ogólna tendencja na rynku w sektorze tzw. „Chwilówek” rejestruje wzrosty w granicach 20%. Na polskim rynku tego typu pożyczki udzielone w styczniu 2025 r. osiągały średnią jednostkową wartość w przedziale 2000-2400 zł (w zależności od źródeł).
Korzyść dla pożyczkobiorcy
Nowe produkty pożyczkowe – Vivigo, Medio oraz Maxo – umożliwiają szybkie i wygodne uzyskanie dodatkowych środków finansowych w pełni zdalnie, bez konieczności wychodzenia z domu. Dla Klientów mPay najważniejszy jest fakt, że przyznana pożyczka staje się dostępna od razu od momentu przyznania z poziomu aplikacji i może być wydatkowana z użyciem karty VISA mPay. Każda pożyczka w mPay jest przelewana na indywidualne konto Odbiorcy w aplikacji mPay. Co ważne: aplikacja mPay pozwala od razu na wykorzystanie środków do opłacania cyklicznych rachunków przez usługę dostępną w aplikacji. Takie rozwiązania wprowadzane przez mPay mają na celu zaoszczędzić czas Klientów i pozwolić im na realizację codziennych płatności z poziomu aplikacji.
– Rynek pożyczek w Polsce od lat rozwija się dynamicznie, a klienci oczekują rozwiązań prostych, wygodnych i dopasowanych do ich sytuacji, a przede wszystkim szybkich. Przekroczenie 1 mln zł udzielonych pożyczek w tak krótkim czasie to dowód na to, że sprzedawane przez nas nasze produkty naszych Partnerów wpisały się w potrzeby konsumentów, a w szczególności osób stawiających na niezależność i wygodę. – komentuje sukces Andrzej Basiak, prezes mPay.