piątek, 22 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Multimedia Polska – już ponad 1,5 miliona sprzedanych usług

    Zobacz również

    Abonenci Multimedia Polska korzystają już z ponad 1,5 miliona usług (RGU), czyli telewizji, internetu i telefonu. To w głównej mierze efekt wprowadzania do oferty nowoczesnych usług takich jak telewizja cyfrowa czy szybki internet, a także dobrze przygotowanej oferty pakietów, które dają użytkownikowi znaczące oszczędności w porównaniu do cen pojedynczych usług. W 2011r. Multimedia Polska zwiększyły liczbę sprzedawanych usług o ponad 147 tys. do 1,5 miliona RGU.

    - Reklama -

    Konsekwentnie realizujemy strategię sprzedaży, której jednym z głównych elementów jest promowanie pakietów usług. Klient dostaje wysokiej jakości dwie-trzy usługi w cenie, której nigdy nie uzyskałby kupując te usługi oddzielnie. To przekłada się dla nas na wzrost przychodów i większą lojalność klientów  – mówi Andrzej Rogowski, prezes zarządu Multimedia Polska.

    Przykładowy pakiet Triple Play zawierający telewizję cyfrową, internet 2 Mb/s oraz telefon (100 darmowych minut) kosztuje 79 zł miesięcznie. Decydując się na zakup każdej usługi oddzielnie, klient zapłaciłby 150 zł.

    Wachlarz pakietów, które oferuje Multimedia Polska jest zróżnicowany i przygotowany z myślą zarówno o klientach indywidualnych, jak i biznesowych. Abonenci Multimedia Polska mają do dyspozycji zarówno telewizję analogową jak i cyfrową (w tym wideo na żądanie, szereg kanałów HD czy interaktywny kanał aMazing), a także internet i telefonię, które dostępne są zarówno jako rozwiązanie mobilne, jak i stacjonarne.

    Fakt rosnącej popularności pakietów potwierdzają liczby. Z Triple Play korzysta już 106 tys. użytkowników czyli o 8,5% więcej niż na koniec 2010. Double Play wykupiło natomiast 242 tys. abonentów tj o 3,2% więcej niż rok wcześniej. Wzrost popularności pakietów odzwierciedla przeciętne liczba usług przypadających na abonenta (tzw. RGU/abonenta), która wyniosła na koniec 2011 r. rekordowe 2,06 podczas gdy rok wcześniej było to 1,94.

    Największą część wszystkich sprzedawanych usług stanowią RGU telewizji. Na koniec 2011 r. ich liczba wzrosła do 770 tys. z 740 tys. przed rokiem. Liczba użytkowników korzystających z telewizji cyfrowej w technologii DTV oraz IPTV wzrosła do 195 tys. ze 141,7 tys. na koniec 2010 r.

    Klienci spółki coraz chętniej korzystają także z internetu Multimedia Polska. Najczęściej sprzedawanymi prędkościami internetu są 2 i 6 Mb/s. Spółka obserwuje, także szybki wzrost sprzedaży najwyższych prędkości w ofercie, w tym 12, 20 oraz 120 Mb/s. Dobrze przygotowana oferta dostosowana do potrzeb rynku sprawia, że liczba internautów korzystających z usług Multimedia Polska stale rośnie. Liczba RGU internetu wzrosła w 2011 r. o  37 tys. przekraczając 400 tys. użytkowników.

    Multimedia Polska odnotowuje, także wzrost liczby abonentów korzystających z telefonii stacjonarnej mimo odwrotnych tendencji na całym polskim rynku telefonii stacjonarnej. Na koniec roku spółka sprzedała  244 tys. RGU telefonu, czyli 8,4% więcej niż rok wcześniej. To efekt stale rosnącej popularności telefonii VoIP, a także usługi WLR kierowanej głównie do klientów biznesowych. Z WLR korzystało na koniec 2011 r. 19 tys. klientów.

    ŹródłoMultimedia
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Dołącz ze SkyCash do programu Mastercard Bezcenne Chwile

    Bezcenne Chwile to wyjątkowy program, w którym płatności pracują na Ciebie! Płać kartą Mastercard zarejestrowaną w programie w aplikacji SkyCash...