Certyfikowanym Sprzedawcą Energii. Tytuł przyznało firmie Towarzystwo Obrotu Energią (TOE) na podstawie audytu zewnętrznej jednostki certyfikującej[1] . Wyróżnienie potwierdza, że spółka jest rzetelnym sprzedawcą prądu i stosuje najwyższe standardy w zakresie obsługi klienta. Ponadto, oferta energetyczna firmy została uznana za jedną z najkorzystniejszych cenowo (niezależnie od lokalnych sprzedawców).
Certyfikat Sprzedawcy Energii TOE jest potwierdzeniem uczciwychi odpowiedzialnych zasad sprzedaży prądu, jakie stosuje Multimedia Polska Energia. Oznacza także, że firma angażuje się w budowanie świadomości Polaków na temat rzetelnej sprzedaży prądu i ochrony przed nieuczciwymi praktykami. W tym celu operator podpisał w 2014 roku Kodeks Dobrych Praktyk Sprzedawców Energii. Wspiera także akcję edukacyjno-informacyjną Wybieraj mądrze. Sprawdź kto sprzedaje Ci energię organizowaną przez TOE pod honorowym patronatem Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
– Angażujemy się w działania budujące świadomość klientów na temat uwolnionego rynku energii elektrycznej oraz możliwości zmiany sprzedawcy prądu, ponieważ wiemy, że podstawą zdrowej konkurencji jest dobrze poinformowany, znający swoje prawa i rozumiejący ofertę klient, który świadomie podejmuje decyzje zakupowe. Jako operator telekomunikacyjny, obecny na polskim rynku od ponad 20 lat, posiadamy wypracowane dobre praktyki sprzedaży. Pomyślnie zakończony audyt obszaru energetycznego to dowód na to, że efektywnie wykorzystaliśmy nasze dotychczasowe doświadczenie, tworząc przejrzyste zasady współpracy i ofertę dla klientów zainteresowanych zakupem energii elektrycznej – mówi Jakub Jacewicz, dyrektor Departamentu Usług Energetycznych Multimedia Polska Energia.
Uwolniony rynek energii elektrycznej umożliwia nam wybór preferowanego sprzedawcy prądu. Im szybciej zdecydujemy o zmianie, tym więcej zaoszczędzimy – zwłaszcza, że energia elektryczna to jeden z większych wydatków w domowym budżecie.
rzetelny sprzedawca
przychylam się do komentarza 2razyK. Ważne, żeby klient miał świadomość również ofert konkurencji. Może wypowie się ktoś, kto już z takich usług korzysta? Eliza, co Ciebie najbardziej przekonuje w przypadku Novum?
certyfikat
Dokładnie, zawsze na papierku wszystko dobrze wygląda, a w rzeczywistości takie świstki nie wiele mają wspólnego z rzeczywistością… Najlepiej kierować się opiniami innych ludzi + wszystko dokładnie czytać co się podpisuje
rekomendacja
to tylko zwykły świstek a czy oni rzeczywiście są rzetelni? nie słyszałam żeby ktokolwiek z moich znajomych miał u nich prąd… ostatnio słyszę sporo o novum, chyba dobrze im się wiedzie. Możliwe że zdecyduje się na przejście do nich
certyfikaty
może sam taki certyfikat jest i coś wart, ale ja jestem uprzedzony. często wystarczy za coś takiego tylko zapłacić, a nikt naprawdę nie weryfikuje, na ile zachowanie jest zgodne z "dobrymi praktykami". ja wolę kierować się rekomendacjami innych.
rzetelny sprzedawca
zobaczymy jak ta akcja wyjdzie w praktyce. generalnie sama nie mam nic do zmiany sprzedawców energii, ale źle przeprowadzona akcja może tylko zniechęcić ludzi do tego rozwiązania. " że podstawą zdrowej konkurencji jest dobrze poinformowany, znający swoje prawa i rozumiejący ofertę klient, który świadomie podejmuje decyzje zakupowe. " – ladne zdania, ale ważne, by klient znał nie tylko ofertę multimedia, ale i konkurencji… wtedy dopiero jego decyzja jest w pełni świadoma i przemyślana…