piątek, 22 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Multimedia Polska testuje nowy serwis Multimedia GO

    Zobacz również

    Multimedia Polska rozpoczyna testy serwisu Multimedia GO, umożliwiającego dostęp do oferty telewizyjnej oraz biblioteki VoD za pośrednictwem internetu. Docelowo, po zakończeniu pilotażu, Multimedia GO ma być jednym z najnowocześniejszych tego typu serwisów na rynku telekomunikacyjnym. Do końca roku, wszyscy abonenci telewizji cyfrowej mogą za pośrednictwem Multimedia GO oglądać bezpłatnie kanały dostępne w ich pakiecie TV.

    - Reklama -

    Serwisu Multimedia GO można używać, korzystając z internetu dowolnej sieci.

    Dzięki Multimedia GO abonenci operatora, za pośrednictwem komputera, smartfona oraz tabletu, uzyskali dostęp do większości kanałów telewizyjnych, dostępnych w ich pakiecie TV. W momencie uruchomienia testów, w serwisie udostępnionych zostało 117 kanałów (35 HD i 82 SD).

    Multimedia GO oferuje opcję Catch Up, pozwalającą odtwarzać audycje telewizyjne nawet do 7 dni wstecz. Multimedia GO umożliwia także nagrywanie programów. Za pośrednictwem serwisu, użytkownicy serwisu uzyskują także dostęp do biblioteki VoD – zarówno do pojedynczych tytułów, jak również uruchomionego w czerwcu pakietu sVoD Strefa Dzieci.

    – Multimedia od zawsze była liderem technologicznym na polskim rynku video. Jako pierwszy operator kablowy w Polsce uruchomiliśmy transmisję w standardzie High Definition, usługi VOD i wiele innych. Teraz z kolei nadszedł czas na zaoferowanie naszym abonentom innowacyjnych usług w obszarze streamingu video. Nie mam wątpliwości, że taką właśnie innowacyjną usługą okaże się serwis Multimedia GO.
    – mówi Bartłomiej Kasiński, Dyrektor Pionu Strategii i Rozwoju w Multimedia Polska. – Jestem przekonany, że usługa „7 dni Catch Up”, czyli możliwość obejrzenia pozycji programowych do siedmiu dni wstecz, czy też PVR – spotkają się z dużym zainteresowaniem ze strony naszych abonentów. Przygotowane rozwiązanie wymagało pokonania wielu przeszkód natury technicznej oraz trudnych negocjacji w obszarze praw autorskich z właścicielami poszczególnych kanałów. Nie wszystkie stacje zgodziły się nam na te nowe, wygodne dla abonentów formy udostępniania treści, ale pierwszy krok został zrobiony, dalsze obiecujemy postawić jak najszybciej. W końcu mamy najlepszy w Polsce zespół odpowiedzialny za pozyskiwanie kontentu oraz wdrażanie innowacji technologicznych – dodaje z dumą Bartłomiej Kasiński.

    ŹródłoMultimedia
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Dołącz ze SkyCash do programu Mastercard Bezcenne Chwile

    Bezcenne Chwile to wyjątkowy program, w którym płatności pracują na Ciebie! Płać kartą Mastercard zarejestrowaną w programie w aplikacji SkyCash...