Marka Multimedia Polska została uhonorowana tytułem „Created in Poland Superbrands 2015/16”. Oznacza to, że jest jedną z najsilniejszych marek na polskim rynku. Wyróżnienie przyznano firmie na podstawie badania siły i wizerunku marki w Polsce oraz oceny ponad 50 ekspertów branżowych. Badaniu poddano 2300 brandów. Tytuł Superbrands jest przyznawany przez działającą w 87 krajach organizację The Superbrands Ltd., która od ponad 20 lat wyróżnia najsilniejsze marki na świecie, a
od 10 lat również w Polsce.
– To wspaniały prezent na zbliżający się jubileusz Multimedia Polska, bowiem w przyszłym roku będziemy obchodzić 25-lecie naszej obecności na polskim rynku. Cieszę się, że o przyznaniu tytułu zadecydowało niezależne badanie konsumenckie, bo to potwierdza siłę naszej marki i tak ważny dla nas poziom zaufania klientów – mówi Krystyna Kanownik, dyrektor PR Multimedia Polska.
Tytuł „Created in Poland Superbrands” otrzymują polskie marki o najlepszym wizerunku w opinii konsumentów. Podstawą do ich wyłonienia jest lista marek tworzona i co roku aktualizowana przez Superbrands we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia. Na potrzeby edycji 2015/16 agencja badawcza przeprowadziła niezależne badanie rynku metodą CAWI na próbie N=15055 uwzględniające ponad 2300 marek konsumenckich w 110 kategoriach produktów i usług. W badaniu mierzono wspomaganą znajomość marki, skłonność do jej polecenia oraz kapitał marki.