piątek, 8 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Multimedia Polska z tytułem Superbrands

    Zobacz również

    Marka Multimedia Polska została uhonorowana tytułem „Created in Poland Superbrands 2015/16”. Oznacza to, że jest jedną z najsilniejszych marek na polskim rynku. Wyróżnienie przyznano firmie na podstawie badania siły i wizerunku marki w Polsce oraz oceny ponad 50 ekspertów branżowych. Badaniu poddano 2300 brandów. Tytuł Superbrands jest przyznawany przez działającą w 87 krajach organizację The Superbrands Ltd., która od ponad 20 lat wyróżnia najsilniejsze marki na świecie, a

    - Reklama -

    od 10 lat również w Polsce.

    – To wspaniały prezent na zbliżający się jubileusz Multimedia Polska, bowiem w przyszłym roku będziemy obchodzić 25-lecie naszej obecności na polskim rynku. Cieszę się, że o przyznaniu tytułu zadecydowało niezależne badanie konsumenckie, bo to potwierdza siłę naszej marki i tak ważny dla nas poziom zaufania klientów – mówi Krystyna Kanownik, dyrektor PR Multimedia Polska.

    Tytuł „Created in Poland Superbrands” otrzymują polskie marki o najlepszym wizerunku w opinii konsumentów. Podstawą do ich wyłonienia jest lista marek tworzona i co roku aktualizowana przez Superbrands we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia. Na potrzeby edycji 2015/16 agencja badawcza przeprowadziła niezależne badanie rynku metodą CAWI na próbie N=15055 uwzględniające ponad 2300 marek konsumenckich w 110 kategoriach produktów i usług. W badaniu mierzono wspomaganą znajomość marki, skłonność do jej polecenia oraz kapitał marki.

    ŹródłoMultimedia
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Seria OPPO Find X8 zaprezentowana podczas Paris Photo 2024

    Podczas Paris Photo 2024, OPPO zaprezentowało najnowszą serię smartfonów – Find X8, która łączy zaawansowaną technologię z intuicyjnością użytkowania,...