Grupa Multimedia Polska jeszcze w tym roku chce wejść na rynek warszawski. Będzie to ósmy region, w którym zainwestuje dostawca. Powołano już odrębny departament w pionie inwestycyjnym. Powstanie 16 km szkieletu komunikacyjnego. Pozwoli to na zaoferowanie pakietu Triple Play, łączącego telewizję, dostęp do internetu i telefonię stacjonarną.
Z usług grupy Multimedia korzysta 626 tys. abonentów. We wrześniu liczba internautów Multimedia wzrosła do 190 tys., o 50 proc. w stosunku do III kwartału 2006. Wprowadzona pod koniec września usługa Video na Żądanie do końca roku obejmie 450 ty. gospodarstw domowych.
Multimedia pracuje też nad nową ofertą usług opartych na hurtowym dostępie do sieci (WLR) i do pętli kablowej (LLU). W tej sprawie trwają rozmowy z Telekomunikacją Polską. Spółka negocjuje też warunki współpracy z jednym z operatorów komórkowych. Dąży do wprowadzenia oferty telefonii mobilnej jako operator wirtualny (MVNO).