Multimedia Polska, jeden z największych operatorów kablowych w Polsce, rozpoczął 1 kwietnia nową kampanię promocyjną. Spółka reklamuje szybki internet 20, 60 i 120 Mb/s w pakiecie z kamerką do wideo monitoringu. Multimedia odświeżyły jednocześnie swoje logo i komunikację wizualną. Marek Bukowski został twarzą nowej kampanii Multimedia Polska, promującej usługę internetową w pakiecie z kamerą do wideo monitoringu. Aktor wystąpił w spocie reklamowym razem ze swoją żoną, Ewą.
W filmie reklamowym Multimediów zagrał Marek Bukowski, laureat Telekamery 2014 r. dla najlepszego aktora. Bukowski znany jest m.in. z takich filmów i seriali, jak „Uwikłanie” „Na dobre i na złe”, „Przystań”, „Na krawędzi” oraz „Hotel 52”. W spocie Multimedia Polska wystąpił z żoną, Ewą. Film w zabawny sposób pokazuje możliwości kamery do wideo monitoringu mieszkania, którą operator oferuje w pakiecie z szybkim internetem. Wizerunek aktora wykorzystany zostanie również w pozostałych działaniach promocyjnych operatora.
Akcje promocyjne prowadzone będą od kwietnia do połowy czerwca w telewizji, internecie, kinach, oraz w outdoorze. Za koncepcję, realizację kampanii oraz zakup mediów odpowiada agencja Media Mocni. Spot telewizyjny, według kreacji agencji Media Mocni wyprodukował dom produkcyjny Papaya.