Operatorzy telekomunikacyjni rozpoczęli wiosenną ofensywę i przekonują klientów do swoich ofert W pakietach, obok telewizji, internetu i telefonu pojawiły się multimedialne gadżety: tablety, smartfony, konsole, telewizory. „Jestem multimedialna, a Ty?” takim hasłem jeden z największych operatorów kablowych – Multimedia Polska – rozpoczął promocję pakietów swoich usług, do których dodaje multimedialne gadżety: smartfony i tablety.
Kto chce być multimedialny, z pewnością zwróci uwagę na wiosenne oferty dostawców usług telekomunikacyjnych. Decydując się teraz na zakup telewizji w pakiecie z internetem i telefonem, możemy stać się użytkownikami popularnych gadżetów o wartości nawet 2 tys. zł.
Gadżetami kuszą klientów kablówki i platformy cyfrowe. Multimedia Polska oferują dwa gadżety: smartfon lub tablet.
– Można by przypuszczać, że w dobie multimedialności ogarniającej cały świat, nazwa naszej marki jest przekleństwem, bo gubi się w całym morzu odmian słowa ‘multimedia. – mówi Piotr Stryczek Dyrektor Departamentu Marketingu i Produktów.- Naszą kampanią chcemy udowodnić, że jest wręcz przeciwnie. To właśnie Multimedia Polska są predysponowane do tego, aby nazywać swoich abonentów ‘multimedialnymi’. Gadżety, które dodajemy do pakietów naszych usług są tego doskonałym dowodem.
Smartfony Samsung GIO dostaniemy w pakiecie już za 99 zł, a w nim:
- telewizja cyfrowa (ponad 100 kanałów)
- internet 6 Mb/s,
- wifi,
Tablet Samsung Galaxy otrzymamy wybierając większy pakiet, za 159 zł:
- telewizja cyfrowa (ponad 100 kanałów)
- internet 20 Mb/s
- internet mobilny
- wifi,
- telefon (100 darmowych minut).
Gadżetów szukać można też u innych dostawców. Cyfra + do pakietu telewizyjnego (129 kanałów) dodaje telewizor 3D 27 cali. Zapłacimy za to 149 zł miesięcznie. W tej samej cenie w Vectrze otrzymamy 89 kanałów TV, internet 16 Mb/s, wifi nagrywarkę PVR oraz konsolę Xbox. Gadżetów nie znajdziemy natomiast u największego operatora kablowego – UPC. W ofercie Multimediów znajdziemy więc najbardziej atrakcyjny pakiet w cenie porównywalnej do innych dostawców.
Rozbudowane pakiety i atrakcyjne bonusy to odpowiedź operatorów na rosnącą konkurencję na rynku płatnej telewizji.