środa, 6 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    MULTIMO sponsorem Karate

    Zobacz również

    Marka MULTIMO objęła patronat nad Finałami Pucharu Świata w Karate, które odbędą się 6 października 2007 roku w warszawskiej hali Torwar. Organizatorem imprezy jest Polska Grupa Marketingowa.

    - Reklama -

    W imprezie zapowiedziało udział 16 najlepszych zawodników i zawodniczek z całego świata. Gościem honorowym turnieju będzie Prezydent Międzynarodowej Federacji Karate Tradycyjnego (ITKF) Hidetaka Nishiyama – największy autorytet karate tradycyjnego na świecie, pomysłodawca tej formuły zawodów. Polskę reprezentować będą zawodnicy, którzy zajęli dwa pierwsze miejsca w klasyfikacji generalnej Polskiej Ligi Karate Tradycyjnego 2007. Będą to: Małgorzata Baranowska (KKT Gdynia), Ilona Sakowicz (Zamojski KKT), Krzysztof Neugebauer (AKK Łódź) i Piotr Kulczyński (AKK Łódź).

    GTS Energis jest nowoczesną i dynamiczną firmą, która w tym roku wprowadziła usługę szybkiego dostępu do Internetu pod marką MULTIMO dla rynku konsumenckiego. Decydując się na współpracę przy imprezie sportowej o światowej randze, chcemy w aktywny sposób dotrzeć do młodego klienta, dla którego tego typu wydarzenie sportowe jest bardzo atrakcyjne”, – powiedział Marcin Kotlarski, Dyrektor Marketingu GTS Energis.

    „Wykorzystanie sponsoringu sportowego dla celów promocji marki i oferowanej usługi MULTIMO uważamy za dobre posunięcie, gdyż poszerza naszą politykę sponsoringową, do tej pory skupioną na działaniach edukacyjnych i pozwala dotrzeć do szerszego odbiorcy”, – powiedział Jaromir Łaciński, Prezes, GTS Energis. ”Jesteśmy dumni, że możemy wspierać sportowe talenty i zaszczytem dla nas będzie wręczenie Pucharu Świata zwycięzcy”.

    Głównym sponsorem Mistrzostw Świata w Karate jest Fundacja Ryszarda Krauze, Poczta Polska oraz Subaru Polska. We współpracę zaangażowały się również takie firmy jak Żywiec, Hestia, Suzuki Polska.

    Patronem medialnym imprezy jest Gazeta Wyborcza oraz TVP.

    ŹródłoGTS Energis
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Poprzedni artykuł
    Następny artykuł
    - Reklama -

    Najnowsze

    Wyciek danych, i co dalej?

    Konsumenci rozmaicie reagują na wycieki danych. Większość beztrosko wzrusza ramionami, a nieliczni wprowadzają dodatkowe środki bezpieczeństwa IT. Naruszenia danych w...