Czy kampania rekrutacyjna jednej firmy może pomóc miastu i jego mieszkańcom? T‑Mobile udowadnia, że tak! W centrum Warszawy operator właśnie odsłonił mural, który pomaga oczyszczać powietrze ze szkodliwych substancji, a przy okazji – zachęca do rozwoju kariery w magentowych barwach. Jesień i zima to czas, w którym jakość powietrza szczególnie daje się we znaki, szczególnie mieszkańcom większych metropolii – zwiększony smog nie tylko widocznie unosi się nad miastem, ale też utrudnia oddychanie i wpływa na zdrowie mieszkańców.
T‑Mobile postanowiło więc stworzyć kampanię wizerunkową, która przy okazji pomoże Warszawie lepiej oddychać. Na ścianie budynku przy ul. Chmielnej 98 pojawił się ekologiczny mural o powierzchni 237 mkw, który pomaga oczyszczać powietrze ze szkodliwych substancji. Wszystko dzięki użyciu specjalnych farb fotokatalitycznych, które dzięki zawartości dwutlenku tytanu neutralizują pod wpływem światła rozmaite drobnoustroje oraz zanieczyszczenia, w tym groźne dla zdrowia tlenki siarki i azotu.
Zgodnie z założeniami strategii, T‑Mobile w 2040 roku chce całkowicie wyeliminować ślad węglowy z całego łańcucha dostaw. Operator dba o dobro planety również w bardziej lokalnym wymiarze, np. inwestując w stacje bazowe 5G zasilane energią słoneczną czy wyposażając flotę firmową w pojazdy ekologiczne. Tym razem, podczas tworzenia nowej kampanii wizerunkowej, firma postawiła na walkę z zanieczyszczeniem środowiska.
W różnorodności siła
Poza pozytywnym wpływem na zdrowie mieszkańców, mural spełnia jeszcze jedno ważne zadanie –przypomina o tym, jak ważną rolę odgrywa, nie tylko w miejscu pracy, różnorodność. T‑Mobile od kilku lat aktywnie angażuje się w promowanie zasad tolerancji oraz inkluzywności, podkreślając, że różnorodność osobowości czy upodobań pracowników może być wspaniałym źródłem inspiracji, która stanowi o sile zespołu, a nie jego słabości. Mural przedstawiający pięć mocno różniących się od siebie osób, które łączy miłość do technologii, odzwierciedla podejście firmy i jej stosunek do różnorodności.
T‑Mobile tworzy innowacyjne rozwiązania – od sieci 5G, przez usługi chmurowe, cyberbezpieczeństwo aż po produkty ICT oraz wiele innych. Wszystko to możliwe jest dzięki pracownikom firmy, którzy są różnorodni pod względem wieku, płci, wyglądu czy innych aspektów, ale tym co ich łączy to pasja do tworzenia technologii. Ta różnorodność jest siłą T‑Mobile, a kreatywność, wizja i umiejętności pracowników T‑Mobile sprawiają, że firma jest w stanie dostarczać Polakom innowacje, które ułatwiają ich codzienność.
T‑Mobile zaprasza również nowe osoby do dołączenia do #MagentaTeam. Na potrzeby nietypowej kampanii firma zaprojektowała nową stronę rekrutacyjną, która zawiera aktualne ogłoszenia o pracę, najważniejsze informacje dotyczące oczekiwań, warunków i benefitów, a także m.in. materiały video, w których przedstawiciele marki opowiadają o swojej codziennej pracy, aby ułatwić kandydatom zrozumienie specyfiki pracy w danym zespole.