Dzięki sprytnej sztuce myAvon, nowy operator wirtualny telefonii komórkowej, zaledwie w miesiąc zdobył liczbę klientów porównywalną z obecnym na rynku od pół roku mBank mobile – donosi Rzeczpospolita (DI)
Kartę SIM myAvon otrzymała bowiem każda aktywna
konsultantka, czyli taka, która zamawiała kosmetyki tej firmy za
minimum 250 zł miesięcznie. Firma zakończyła już jednak tę „akcję
dystrybucyjną” i teraz z oferty może skorzystać każdy zainteresowany –
czytamy na łamach Rzeczpospolitej.
myAvon i mBank mobile mają w obecnej chwili odpowiednio 42 i 45 tysięcy
aktywnych kart. Do osiągnięcia zapowiadanego minimum wciąż sporo im
jednak brakuje – 160 i 120 tysięcy kart. Aby osiągnąć taki poziom
sprzedaży w ciągu najbliższych 6 miesięcy, firmy musiałyby znacznie
usprawnić dystrybucję swoich usług.
mBank już zapowiedział, że chce wejść z ofertą do sieci handlowych.
Działający na rynku operatorzy powinni jednak się pospieszyć, gdyż
kolejne firmy zapowiadają wejście na rynek MVNO – kilka dni temu
uczyniły to m.in. Wirtualna Polska, Grupa Aster) oraz Inteligo, który chce wykorzystać dwumilionową bazę swoich klientów.