Jeszcze przed świętami Interia oraz należąca do niej agencja mobile marketingu Mobiem wypuszczają na rynek nowe aplikacje. ‘Pomponik’ z plotkami ze świata show-biznesu, ‘Kawały’ z najlepszymi dowcipami oraz zimową grę ‘Santa Claus Fun’. Po premierze ‘Ciast i deserów’ to kolejne mobilne produkty od Grupy Interia.pl. Należący do Interii, jeden z najpopularniejszych polskich serwisów plotkarskich Pomponik.pl może się już pochwalić aplikacją mobilną.
– Aplikacja ‘Pomponik’ to odpowiedź na oczekiwania użytkowników – mówi Tomasz Słoń, dyrektor działu multimediów i rozrywki interaktywnej w Interii. – Najważniejsze plotki, skandale, sukcesy i wpadki gwiazd w jednej, lekkiej aplikacji. Do tego zdjęcia i filmy od paparazzi, możliwość udostępniania poszczególnych materiałów i system powiadomień – to wszystko składa się na show-biznesowy, mobilny niezbędnik. ‘Pomponik’ to przejrzysty i szybki interfejs, w którym nawigacja między poszczególnymi artykułami odbywa się poprzez przesuwanie ekranu. Komentowanie poszczególnych zdjęć i artykułów jest możliwe już z poziomu samej aplikacji. Nowy produkt Interii jest całkowicie bezpłatny.
W Google Play pojawiła się również aplikacja ‘Kawały’ z zestawem najlepszych dowcipów i możliwością ich losowego wyboru poprzez potrząśnięcie telefonem. Ulubiony żart można dodać do swojej listy i podzielić się nim ze znajomymi. Aplikacja oparta jest o najpopularniejsze treści serwisu Fishki.pl.
Równocześnie z redakcyjnymi nowościami od Interii, światło dzienne ujrzała świąteczno-zimowa produkcja od – będącej częścią Grupy Interia.pl – agencji Mobiem. ‘Santa Claus Fun’ to gra zręcznościowa w zimowej scenerii i modnym stylu oldschool. Wymaga precyzji, szybkości i koncentracji. Użytkownik zmaga się z przeszkodami i stara się osiągnąć jak najlepszy wynik. Gra jest darmowa i już dostępna w sklepie Google Play. Wszystkie aplikacje będą promowane w serwisach Grupy Interia. Kolejne nowości mobilne pojawią się już na początku przyszłego roku.
Należący do Interii serwis Pomponik.pl zanotował w listopadzie br. prawie 2,6 mln RU i 40 mln odsłon (Gemius/PBI).
W listopadzie br. Grupa Interia.pl zanotowała 9,8 mln realnych użytkowników korzystających z urządzeń mobilnych (Gemius/PBI).
Mobiem to agencja mobile marketingu specjalizująca się w produkcji aplikacji i gier mobilnych. Jest właścicielem sieci premium reklamy mobilnej MOBISKY.