wtorek, 22 października, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Na koniec internetu i jeszcze dalej – rusza nowa kampania oferty Red Bull MOBILE

    Zobacz również

    Czy da się dolecieć na koniec internetu? I co czai się w jego najdalszych zakamarkach? Teraz, dzięki ofercie Red Bull MOBILE, będzie można się o tym przekonać! Rusza nowa kampania promująca ofertę subskrypcyjną Red Bull MOBILE, w której na klientów czeka aż pół roku nielimitowanego dostępu do sieci napędzanej przez T-Mobile. Pełen odlot? Oczywiście i to dosłownie! Dlatego też ofertę promuje najsłynniejszy polski pilot akrobacyjny oraz ambasador Red Bull MOBILE, Łukasz Czepiela.

    - Reklama -

    Zapinajcie więc pasy i lecimy!
    Urocze kotki? Małe pieski? A może zdjęcia potwora z Loch Ness? W najnowszej kampanii promującej ofertę subskrypcyjną Red Bull MOBILE zabieramy klientów w odlotową podroż, by mogli przekonać się, co czeka na nich w najdalszych zakątkach internetu. I to podróż z nie byle kim, bo Łukaszem Czepielą, czyli słynnym pilotem akrobacyjnym, mistrzem świata w kategorii Challenger w serii Red Bull Air Race oraz ambasadorem Red Bull MOBILE, sieci napędzanej przez T-Mobile. To właśnie z nim wsiadamy na pokład samolotu, przemierzamy przestworza niekończącej się rozrywki i przelatujemy przez chmury pełne unikalnych czy zabawnych treści. Słowem – lecimy przez internet!

    Skąd jednak pomysł na kampanię? To proste! Jako duet T-Mobile i Red Bull MOBILE uwielbiamy zaskakiwać, dostarczać świetne doświadczenia i likwidować ograniczenia. I taka właśnie jest nasza oferta subskrypcyjna – łączy wysoką jakość oraz zasięg z darmowymi rozmowami, SMS-ami i MMS-ami, a także nielimitowanym internetem w świetnej jakości 5G aż przez pół roku! I to właśnie dzięki nieograniczonemu dostępowi do sieci, odkrywać można wiele oraz dolecieć naprawdę daleko – nawet dalej niż koniec internetu.

    Oferta która nie zna granic
    Oferta Red Bull MOBILE to model subskrypcyjny, a więc zapewniający pełną wygodę. Oznacza ona brak konieczności podpisywania umowy czy możliwość rezygnacji w dowolnym momencie, a płatności (po połączeniu z kartą płatniczą) pobierane są automatycznie co 30 dni. Czy takie rozwiązanie może być jeszcze wygodniejsze? Oczywiście, że tak! Numer aktywujesz w apce lub na stronie internetowej w kilka minut bez wychodzenia z domu – wystarczy, że wybierzesz wirtualną kartę eSIM.

    Pierwszy miesiąc kosztuje 1 zł, potem 40 zł (po wyrażenu zgód marketingowych). Po 6 miesiącach nielimitowanego internetu, na użytkowników czeka solidna paczka 60 GB na 30 dni i to już za 40 zł! Jest też opcja dokupienia paczki 100 GB za jedyne 10 zł na 30 dni. A dodatkowo, na użytkowników oferty co tydzień czekają w aplikacji różnorodne dropy ze świata Red Bulla.

    Kampania publikowana będzie od 21 października na YouTube, w kanałach social mediowych oraz formatach online. Koncept kreatywny przygotowała agencja 180heartbeats, a za produkcję odpowiadała agencja Shootme.

    ŹródłoT-Mobile
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Premiera nowych ram do Samsung The Frame na targach Warsaw Home & Contract 2024

    Harmonijne połączenie unikanego designu, sztuki i nowych technologii to bez wątpienia wyróżniki urządzeń firmy Samsung, takich jak telewizory The...