czwartek, 21 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Na Wielkanoc kupiliśmy w internecie… rękawiczki i maski [KOMENTARZ EKSPERTKI]

    Zobacz również

    Co najchętniej kupowaliśmy w sieci podczas Wielkanocy i tuż przed świętami? Statystyki z 13 tys. sklepów online działających na platformie Shoper zebrane w pierwszej połowie kwietnia okazują się dobrym barometrem nastrojów zakupowych w Polsce. Szczególnie interesująco przedstawia się sam szczyt zestawienia dla Wielkanocy i poprzedzający ją dni.

    - Reklama -

    – W Wielkanoc największy przychód odnotowaliśmy na sprzedaży artykułów ochronnych. Statystykę otwierają rękawiczki nitrylowe, a zaraz za nimi są maseczki bawełniane, a ponownie kilka rodzajów rękawic. Pierwszym nie-medycznym produktem w tym zestawieniu są meble ogrodowe, choć ich popularność też można powiązać z przymusowym spędzaniem dłuższego czasu w domu. Z podobnych powodów w czołówce popularnych zakupów znalazły się zapewne laptopy i grille gazowe. Niemal identycznie wygląda czołówka najlepiej sprzedających się produktów w sklepach Shoper w tygodniu przedświątecznym. Pokazuje to, że na razie nie spodziewamy się rychłego zakończenia przebywania głównie domu (lub ogrodzie) i najchętniej kupujemy to, co ma się nam przydać właśnie teraz.
    Pandemia nie zmienia zaś innego ważnego trendu zakupowego, który obserwowaliśmy co roku. Podczas weekendu wielkanocnego wyraźnie spadła ilość zakupów robionych online w porównaniu z tygodniem przedświątecznym – w kategoriach Książki i Multimedia, Elektronika czy Zdrowie i Uroda czy Delikatesy sprzedaż w święta zmalała o ponad 80 proc.
    – mówi Oliwia Tomalik, Marketing Manager Shoper.

    ŹródłoShopper
    guest
    0 Comments
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Dołącz ze SkyCash do programu Mastercard Bezcenne Chwile

    Bezcenne Chwile to wyjątkowy program, w którym płatności pracują na Ciebie! Płać kartą Mastercard zarejestrowaną w programie w aplikacji SkyCash...