Poczta Polska wprowadza nową funkcjonalność w aplikacji mobilnej – użytkownicy Pocztex Mobile mogą teraz sprawnie, bezpiecznie i bez zbędnych formalności nadawać przesyłki.
Od teraz klienci Poczty Polskiej mogą nadawać przesyłki bez konieczności drukowania etykiet czy wypełniania dokumentów w placówce. Wszystko można załatwić w intuicyjnej aplikacji Pocztex Mobile – wystarczy wybrać punkt nadania, format przesyłki, wprowadzić dane odbiorcy i opłacić usługę. Gotową paczkę trzeba dostarczyć do jednego z 18 tysięcy punktów nadania: automatów paczkowych, placówek pocztowych czy sklepów partnerskich (Żabka, Delikatesy Centrum, ABC, Lewiatan, Arhelan, Groszek, Duży Ben i EuroSklep).
– Naszym celem jest maksymalne uproszczenie procesu nadawania przesyłek. Dzięki nowej funkcji aplikacji Pocztex Mobile klienci mogą nadawać paczki wygodnie, szybko i bez etykiet, korzystając z jednej z największych sieci punktów nadania w Polsce. To kolejny krok w stronę nowoczesnych i wygodnych rozwiązań, których oczekują nasi użytkownicy – komentuje Piotr Szajczyk, Wiceprezes Zarządu Poczty Polskiej ds. Sprzedaży.
Najważniejsze korzyści:
- Bez etykiet: wystarczy numer nadania na przesyłce.
- Szybki proces: nadanie paczki w kilka kliknięć.
- Wszechstronność: 18 tys. punktów nadania, w tym automaty paczkowe i sieci sklepów.
- Intuicyjne zarządzanie kontaktami: po dodaniu odbiorcy do „Moje Kontakty” przy kolejnych nadaniach dane uzupełniają się automatycznie.
Wszystko w jednym miejscu: zarządzaj przesyłkami nadanymi i otrzymanymi.