mBank Reinvented – tym hasłem największy internetowy bank rozpoczyna kampanię promocyjno-edukacyjną, wprowadzającą na rynek nowy serwis bankowości elektronicznej. W najbliższych tygodniach bank zaprezentuje klientom sześć elementów tego projektu. Jednym z nich jest uruchomiony właśnie serwis rabatowy mOKAZJE, pozwalający zarabiać na zakupach. Przelewy przez SMS i Facebooka, dzięki którym nie trzeba będzie pamiętać numerów rachunków, ani o nie pytać – wystarczy numer telefonu lub znajomość
w serwisie społecznościowym.
– W mBanku obsługujemy 3 mln klientów. Przygotowanie ich do zmiany jest dla nas wyzwaniem, dlatego komunikację i działania edukacyjne rozpoczynamy z dużym wyprzedzeniem. Priorytetem było zaplanowanie procesu w taki sposób, by klienci szybko nauczyli się korzystać z nowych funkcji serwisu i chętnie używali go w przyszłości – mówi Cezary Kocik, wiceprezes zarządu BRE Banku ds. bankowości detalicznej.
– Postrzegamy nasz projekt jako przełomową zmianę w zakresie korzystania z bankowości. Obecnie wiele dziedzin życia można w użyteczny sposób zintegrować wokół zarządzania finansami i nie musi być to ani uciążliwe, ani trudne – tłumaczy Paweł Kucharski, dyrektor banku ds. marketingu i rozwoju biznesu bankowości detalicznej. – Nowy serwis to zupełnie inna jakość dla korzystających z niego klientów, stąd idea „wymyślania na nowo” – dodaje.