Kampania „Boscy w Sieci” oraz festiwal Orange Kino Letnie zostały nagrodzone podczas wczorajszej gali Ludzie Roku „Briefu” 2014. Nagrody przyznawane są przez redakcję osobom i wydarzeniom, które w ciągu ostatnich miesięcy wyróżniły się na polu zawodowym, gospodarczym oraz przysłużyły się rozwojowi regionu czy kraju. W kategorii „Gwiazdy Reklamy” zwyciężył miniserial „Boscy w sieci” emitowany przez TVP. Orange stworzył w nim kreację promocyjną swoich produktów i usług na zasadach
product placementu. Dzięki „Boskim w sieci” w trzynastu krótkich odcinkach zostały zaprezentowane m.in oferta Orange Open, usługi Orange Cloud, Inteligentny Dom czy Telewizja Tu i Tam. Gwiazdami kampanii są bohaterowie serialu rodzinka.pl: Natalia (Małgorzata Kożuchowska), Ludwik (Tomasz Karolak), Tomek (Maciej Musiał), Kuba (Adam Zdrójkowski) i Kacper (Mateusz Pawłowski).
– Format kreatywny Rodzinka.pl różni się od wielu kampanii wykorzystujących wizerunki znanych osób choćby tym, że aktorzy wcielają się tu w swoje serialowe role. Dzięki temu widzowie mogą szybko się z nimi utożsamić. U nas aktorzy nie są sprowadzani do roli akwizytorów. Ich pełne humoru perypetie budzą emocje i pokazują rolę technologii w różnych sytuacjach. Tłumaczymy jak Orange poprawia jakość życia przez pryzmat relacji rodzinnych – powiedział Paweł Patkowski, dyrektor wykonawczy ds. Marki i Komunikacji Marketingowej Orange Polska.
Z kolei festiwal filmowy Orange Kino Letnie Sopot-Zakopane zwyciężył w kategorii „Projekt Komunikacji Marketingowej Roku 2014”. Nagrodę odebrali wspólnie Orange Polska, Outdoor Cinema oraz Jacek Karnowski, prezydent Sopotu i Janusz Majcher, burmistrz Zakopanego. To najdłuższy wakacyjny festiwal filmowy w Europie. W tegorocznej, siódmej edycji ponad 100 tysięcy widzów obejrzało filmy w plenerowych kinach na sopockim molo i przy zakopiańskich Krupówkach oraz w Wagonie Filmowym podróżującym między dwoma największymi polskimi kurortami.