Polscy czytelnicy Readers Digest wyróżnili neostradę tp złotą statuetką marki godnej zaufania. Ponadto, w najnowszej, polskiej edycji albumu „Superbrands i Business Superbrands 2008″ wśród najsilniejszych marek konsumenckich i biznesowych znalazły się Orange i neostrada tp.
– Warto zmieniać życie na lepsze, rozwijając pasje, myśląc o przyszłości rodziny i karierze zawodowej. W realizacji tych planów pomaga od lat neostrada tp. Bardzo się cieszę, że nasza usługa po raz kolejny otrzymała złotą statuetkę marki godnej zaufania w kategorii „Firma Internetowa” – powiedział odbierając nagrodę Grzegorz Marek, dyrektor Departamentu Usług Internetowych TP.
Neostrada tp została wyróżniona „Złotą Statuetką Marki Godnej Zaufania” w kategorii firma internetowa. Na usługę TP wskazało najwięcej, 31,6 proc. respondentów, kolejne Allegro.pl zyskało 16,2 proc. głosów, a Onet.pl 15,5 proc. Marki były oceniane pod względem jakości, wartości w stosunku do ceny, siły wizerunku oraz zaspokojenia potrzeb klienta.
Czytelnicy Readers Digest konsekwentnie doceniają neostradę tp. W 2007 roku usługa również została uznana za marką godną zaufania. Badanie obejmuje swym zasięgiem 16 krajów europejskich.