Wczoraj, 22 października, po raz ósmy rozdano nagrody EFFIE – jedno z najbardziej prestiżowych wyróżnień w branży komunikacji marketingowej na świecie. PLAY – pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce otrzymał dwie nagrody EFFIE – srebrną i brązową – dla programu testowego „Nadchodzi4” w kategorii usługi telekomunikacyjne.
Srebro otrzymał pracujący dla PLAY dom mediowy Guideline, brąz został przyznany agencji reklamowej Brain, która przy współudziale agencji FF Creation i Great Open House przygotowywały program.
„To niewątpliwie jeden z najciekawszych i największych tego typu projektów w naszej części Europy. Cieszy nas, że specjaliści docenili efektywność kampanii towarzyszącej programowi.” – powiedział Marcin Gruszka rzecznik prasowy PLAY.
EFFIE Awards to odbywający się co roku konkurs efektywności w reklamie, w którym nagradzane są najskuteczniejsze kampanie reklamowe. Nagroda w USA przyznawana jest od 1970. Polską edycję od 1999 roku prowadzi Stowarzyszenie Agencji Reklamowych.
Członkami jury są przedstawiciele reklamodawców, agencji reklamowych, domów mediowych, niezależni specjaliści, reprezentanci firm badawczych i nauki.