T-mobile rozpoczęło kampanię zachęcającą użytkowników do przechodzenia z innych sieci do T-Mobile. Zapraszamy wszystkich zainteresowanych zarówno ofertą abonamentową, ofertą Mix oraz Internetem mobilnym. Zarówno w przypadku oferty abonamentowej jak i Mix, przechodząc do T-Mobile będziecie mogli wybrać nowoczesny smartfon nawet 6 miesięcy przed końcem umowy u obecnego operatora. le to nie wszystko. Do czasu zakończenia dotychczasowej umowy jako nasi nowi abonenci nie musicie płacić
abonamentu w T-Mobile lub doładowywać konta Mix.
Wszyscy zainteresowani Internetem mobilnym mogą skorzystać z „Tabletomanii” i wybrać nowoczesny tablet z szerokiej gamy modeli dostępnych w T-Mobile.
Żadna kampania nie może obyć się bez spotu reklamowego. Oglądacie je w telewizji, na YouTube, czasami otwierają się Wam na przeglądanych przez Was stronach internetowych. A czy zastanawialiście się kto je tworzy i w jaki sposób powstają?
Reżyserem spotu jest skandynawski twórca Frederik Callinggard, a operatorem obrazu Frederik Jacobi pracujący m. in. przy produkcji teledysków Beyonce. Film został nagrany w taki sposób, aby sprawiał wrażenie, że nakręcony został telefonem komórkowym przez główną bohaterkę. Nakręcony został w specjalnie zaaranżowanym domu w Otwocku, gdzie do sceny finałowej wybudowano odbicie jednego z pomieszczeń, aby uzyskać efekt naturalnego odbicia w lustrze. W produkcji wystąpiło 50 statystów, 15 epizodystów i 3 główne postaci. W pracach nad całością przygotowania produkcji udział wzięło ponad 60 osób.