Rusza nowa kampania wizerunkowa sieci T-Mobile. Główny przekaz spotu to nieograniczone możliwości, jakie otwierają się przed użytkownikami, korzystającymi z sieci T-Mobile. Dzięki nowej, zmodernizowanej infrastrukturze komórkowej, użytkownicy T-Mobile mogą bez przeszkód, w dowolnym momencie korzystać z innowacyjnych usług, np. zbliżeniowych płatności smartfonem z usługą MyWallet, usług dostępnych na platformie T-Mobile Cloud, , czy z usługi MyBox dającej dostęp do najpopularniejszych
aplikacji w specjalnych wersjach dedykowanych klientom T-Mobile.
Przypomnijmy, że T-Mobile przeprowadza właśnie, zakrojoną na dużą skalę, modernizację sieci. Na chwilę obecną zmodernizowano już 7000 stacji bazowych z planowanych 10000. Więcej o modernizacji możecie przeczytać w naszym artykule.
Reżyserem spotu reklamowego jest Marek Dawid. Jako tło muzyczne wykorzystano utwór autorstwa Alt-J – popularnego, angielskiego kwartetu tworzącego muzykę z gatunku indie rock.
Kampania jest realizacją pomysłu kreatywnego agencji G7, animację przygotowało studio Lunapark, zaś za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom.