Wystartowała kampania reklamowa Plusa promująca Apple One. Spot pokazuje, że wybierając dedykowany użytkownikom iPhone abonament bez limitu z Apple One, każdy, niezależnie od wieku, znajdzie coś dla siebie.
Szykująca się do podróży rodzina z reklamy korzysta z Apple One i wspaniałej rozrywki. Ulubiony serial lub film? Proszę bardzo – wystarczy włączyć AppleTV+. Fascynujący świat mobilnej rozgrywki? Nie ma problemu – to Apple Arcade. A może posłuchamy razem muzyki? Piosenka ze spotu wpada w ucho, prawda? To „Birds of a feather” od Billie Eilish, nominowanej w tym roku do MTV Europe Music Awards. Jej twórczość, łącznie z kawałkiem ze spotu można znaleźć w Apple Music.
Plus, jako jedyny operator telekomunikacyjny w Polsce, oferuje dedykowane abonamenty dla użytkowników iPhone w pakiecie z Apple One. Ta unikalna propozycja łączy korzyści z abonamentu głosowego Plusa z pełnym zestawem najważniejszych usług stworzonych z myślą o miłośnikach Apple.
Użytkownicy mogą wybierać spośród czterech pakietów dla siebie, lub z subskrypcją dla całej rodziny. Cała oferta dostępna jest na plus.pl/appleone.
Kampania prowadzona w telewizji (stacjach Polsat, TVN, TV4, TVN7 i kanałach tematycznych Polsatu) i internecie.
Metryczka kampanii
Nazwa reklamy: Plus Apple One. Może ja poprowadzę?
Klient: Polkomtel Sp. z o.o.
Zarządzający projektem po stronie klienta: Karolina Walo, Anna Połka, Rafał Kawecki
Producent: TFP Sp. Z o.o.
Agencja: Freundschaft
Tytuł utworu: „Birds of a feather”
Muzyka i słowa: Billie Eilish O’Connell, Finneas Baird O’Connell // © Wydawca Oryginalny: DRUP, Universal Music Works // Subwydawca: Universal Music Publishing Sp. z o. o., Schubert Music // Master: Universal Music Polska sp. zoo
Autorzy scenariusza: Weronika Zielińska, Iwa Bondarczuk, Michał Witek, Matusz Goll