Orange Polska otwiera w Eko Park Radom nową siedzibę, w której znajdzie się najnowocześniejsze call center firmy w Polsce. Pracownicy tej infolinii miesięcznie obsługują blisko 40 tys. połączeń od klientów Orange. Jako jedyni wspierają klientów Orange Flex – innowacyjnej usługi komórkowej w aplikacji. Do dyspozycji pracowników będzie ponad 1100 m2 powierzchni zaaranżowanej w nowoczesną, otwartą przestrzeń biurową z salami konferencyjnymi i miejscami do pracy cichej.
– Naszym celem jest zapewnienie pracownikom nowoczesnego i przyjaznego środowiska pracy. Dzięki temu będą mogli efektywnie zaspakajać potrzeby klientów. Taki model funkcjonuje już w Warszawie, Gdańsku i w Łodzi, a w przyszłości wprowadzimy go także w innych miastach w kraju – powiedział Jacek Kowalski, członek zarządu ds. zasobów ludzkich Orange Polska.
Znajdą się tam także jest pokój relaksu i pokój gier oraz wygodnie urządzone pomieszczenia socjalne. W pomieszczeniach biurowych zamontowano lampy akustyczne absorbujące hałas, które wpływają na wyciszenie biur i zwiększenie komfortu pracy.
W call center zlokalizowanym przy ul. Wrocławskiej, pracować będzie obecnie 110 osób. Pracownicy innych działów rozpoczną tam pracę w przyszłym roku.
Orange Polska rozwija swoją działalność w Radomiu. Jeszcze w tym roku planowane jest zatrudnienie dodatkowych osób do działu obsługi klienta.
Wykorzystywane dotąd przez Orange budynki w Radomiu (przy ul. Gajowej i Piłsudskiego /Plac Konstytucji) są przeznaczone do sprzedaży.