W porównaniu z wrześniową edycją raportu Fanpage Trends, liderzy rankingu najpopularniejszych stron pozostali ci sami – Serce i Rozum, Play, Orange Polska i Plus. Za nimi następuje przepaść 550 tys. fanów – o tyle więcej od Heyah ma Plus. Sytuacja ta szybko się nie zmieni, gdyż, za wyjątkiem Serca i Rozumu, to strony z pierwszej czwórki w największym stopniu powiększyły w listopadzie bazę fanów. Warto jednak zwrócić uwagę na systematyczny bardzo duży wzrost Virgin Mobile Polska
w ciągu miesiąca strona urosła o 72% (ponad 23 tys. fanów) i wskoczyła na 11 pozycję rankingu (w porównaniu z 15-tą we wrześniu). To także fani marki Richarda Bransona najchętniej angażowali się w interakcje z treściami – strona po raz kolejny zdeklasowała konkurencję, mając 35% aktywnych fanów. To co prawda znaczny spadek w porównaniu z 76% we wrześniu, ale nadal znacznie lepiej od najlepszej konkurencji, czyli Heyah i Play4U, mających 10% aktywnych fanów.
W listopadzie wyróżniała się również strona Plusa. Mimo, że nie jest ona największa, to zanotowała najwyższą „średnią dzienną liczbę osób mówiących o tym” (ponad 35 tys. osób) wyprzedzając o 7 tys. lidera, Serce i Rozum (28 tys. osób). To znaczna poprawa w porównaniu z 20 tys. z września. Strona Plusa osiągnęła także wysokie wyniki, jeśli chodzi o Interactivity Index (1-sze miejsce) i Relative Interactivity.
Dwie ciekawostki na koniec. Pierwsza. Bywa, że wykorzystując popularne treści dostępne w sieci konkurencja wrzuca niemal identyczne wpisy. Tak było z wpisem „Policz czarne kropki”, który pojawił się na stronie Play (20.08.2012) oraz Plusa (2.11.2012). Druga ciekawostka. Play i Virgin Mobile Polska promują swoje strony w wynikach wyszukiwania Facebooka na frazy-nazwy konkurencji. Czyli np. użytkownik szukający strony Heyah, jako pierwszy wynik widzi stronę Play. Sprytne.