Rusza konkurs „Nakręć film z Orange”, w którym początkujący filmowcy – amatorzy, będą mieli szansę sprawdzić się na planie produkcji profesjonalnego klipu wideo. Aby ją otrzymać muszą zmierzyć się z zadaniem konkursowym, którym jest nagranie telefonem teledysku do utworu „Youth”, zespołu Lilly Hates Roses. Autorzy trzech najlepszych prac wezmą udział w plenerach Film Spring Open i pod okiem specjalistów zrealizują profesjonalne wideoklipy według własnego pomysłu.
Organizatorem konkursu jest Orange, we współpracy z Sony Music Polska oraz fundacją Sławomira Idziaka – Film Spring Open.
Aby wziąć udział w konkursie, należy do 30 kwietnia br., przedstawić oryginalny pomysł na własny teledysk, przesyłając prezentujący go previs, czyli „roboczy” klip nakręcony telefonem komórkowym. Materiały konkursowe – filmy do 200 MB należy przesłać korzystając z formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie konkursu – www.orangefilm.pl/konkurs
– Konkurs „nakręć film z Orange” to kolejna okazja by sprawdzić, czy forma previsu, czyli „filmu na brudno” sprawdzi się w polskiej produkcji. Nakręcone komórką wstępne klipy doskonale zaprezentują potencjał pomysłu i jego twórcy, co sprawi że profesjonalne teledyski nakręcone na Film Spring Open mają szansę być naprawdę wyjątkowe – powiedział Sławomir Idziak, Fundacja Film Spring Open.
Spośród przesłanych prac, jury wyłoni 10 najciekawszych, które zostaną opublikowane na portalu orange.pl. W głosowaniu internautów zostaną wybrane trzy najlepsze pomysły, które posłużą do zrealizowania profesjonalnych wideo klipów zespołu Lilly Hates Roses. Nieszablonowe i kreatywne wizje mają szansę stać się jego oficjalnym teledyskiem.
– Sukces ubiegłorocznego konkursu „Nagraj płytę z Orange”, pokazał, że warto szukać nowych, ciekawych twórców oraz tworzyć warunki pozwalające zaprezentować ich barwne pomysły i ogromny potencjał. Dlatego postanowiliśmy przygotować kolejną okazję dla młodych artystów . O jej wyjątkowości świadczy to, że konkursowe pomysły mają szansę stać się profesjonalną produkcją wideo – mówi Monika Modrzejewska, redaktor naczelna orange.pl
Marcin Russek, Sony Music Polska, dodaje – Zespół Lilly Hates Roses poszukuje filmowców, którzy potrafiliby oddać wyjątkowy klimat i energię ich utworów. Czekamy na kreatywne interpretacje utworu „Youth”, które wyjdą poza szablon klasycznego teledysku. Najlepszy z nich ma szansę zostać wybrany przez zespół jako oficjalny wideoklip do tego utworu.