Promocja będzie dostępna w NaviExpert na systemie Android, dla aplikacji pobranej ze sklepu Google Play oraz w App Store dla systemu iOS. Aby skorzystać z niej na getne, w piątek będziesz mógł kupić w oficjalnym sklepie na Allegro, kod na nawigację. Pamiętaj, promocja trwa tylko w dniu 27 listopada, dlatego jeśli chcesz z niej skorzystać – nie czekaj na potwierdzenie przeniesienia Twojego konta przez Biuro Obsługi Klienta.
Jak dać się przenieść?
- Pobierz NaviExpert z Google Play
- Napisz do nas na adres: obsluga@naviexpert.pl
- W treści maila podaj ID użytkownika z aplikacji z getne.pl – NaviExpert L (Moje konto > Mój profil) oraz adres e-mail, na jaki zarejestrowałeś się w NaviExpert z Google.
Przeniesiemy wszystkie Twoje usługi wraz z historią tras oraz ulubionymi punktami za Ciebie, a już 27 listopada będziesz mógł skorzystać z 50-procentowego rabatu.
Pamiętaj, promocja trwa tylko w dniu 27 listopada, dlatego jeśli chcesz z niej skorzystać – nie czekaj na potwierdzenie przeniesienia Twojego konta przez nasze Biuro Obsługi Klienta. Ze względu na dużą ilość zapytań – wiadomość od BOK o przeniesieniu usług możesz otrzymać tuż po zakończeniu promocji. Nie martw się. Kupiony przez Ciebie abonament w Google Play będzie czekał na aktywację na nowym koncie. Do czasu przeniesienia usługi z getne przez BOK będziesz mógł korzystać z dotychczasowych usług i ulubionych punktów na starym koncie.
Dlaczego warto się przenieść?
1. Dostęp do najnowszej i stale rozwijanej wersji aplikacji
Nie zostawaj w tyle! Bądź na bieżąco z nowościami w NaviExpert oraz korzystaj z wszystkich funkcji, jakie daje aplikacja na systemie Android. To właśnie w wersji ze sklepu Google Play korzystasz z najnowszej dostępnej wersji aplikacji.
2. Wyjątkowa promocja – jedna z wielu!
Skorzystaj z promocji na Black Friday i kup roczny abonament NaviExpert Polska lub NaviExpert Polska i Europa z aż 50-procentowym rabatem! Promocja potrwa tylko 24h, tylko 27 listopada, do godz. 23.59. To tylko jeden z kilku „benefitów” finansowych, które czekają na Ciebie w NaviExpert z Google Play.
3. Nowe formy płatności
Kupuj jak chcesz! Teraz, poza standardowymi metodami płatności dostępnymi w Google Play, za abonament zapłacisz także:
- BLIK-iem – wpisując kod BLIK z aplikacji banku i potwierdzając transakcję PIN-em,
- przelewem bankowym – mając do wyboru 17 najpopularniejszych banków,
- kartą płatniczą – uzupełniając wymagane informacje dotyczące karty VISA lub MasterCard.
4. Faktura VAT na życzenie
Nabyłeś abonament nawigacyjny i chcesz otrzymać fakturę za zakup? Żaden problem! Kliknij w adres: obsluga@naviexpert.pl, który otrzymasz od nas w mailu potwierdzającym zakup, dokonany jedną z nowych form płatności. Następnie uzupełnij dane, które mają znaleźć się na fakturze i…gotowe! W ciągu 24h, drogą elektroniczną, otrzymasz od nas pożądany dokument