Nawet 3 000 zł będą mogli odebrać klienci, którzy zdecydują się na zakup telewizora LG do 21 kwietnia 2024 roku. Cashback obowiązuje dla wybranych modeli LG OLED i LG QNED z 2023 roku. W promocji biorą udział największe sieci sprzedaży stacjonarnej oraz sklepy online.
W ofercie promocyjnej znajdują się między innymi telewizory LG OLED G3, które dzięki swojej konstrukcji po zawieszeniu idealnie przylegają do ściany i prezentują się jak prawdziwe dzieło sztuki. Cashback obejmuje duży, 83-calowy model serii G3, który dzięki technologii OLED i samoświecących pikseli oraz idealnej czerni może z powodzeniem zastąpić ekran kinowy. Z kolei dla miłośników gamingu doskonałym wyborem będzie LG OLED C3 o przekątnej ekranu 42 lub 48 cali. Taki sprzęt można ustawić na biurku i cieszyć się pełną immersją gier wideo.
Aby wziąć udział w promocji i otrzymać Cashback nawet 3 000 zł, należy kupić jedno ze wskazanych urządzeń. Lista sklepów biorących udział w akcji obejmuje sklep online LG, LG Brand Store w Warszawie i Wrocławiu oraz stacjonarne i internetowe sklepy Media Expert, RTV EURO AGD, Media Markt, x-kom, Audio Color, Studio Hi Fi, KDK i Loco.
Promocja trwa do 21 kwietnia lub do wyczerpania puli nagród.
Regulamin dostępny jest na stronie lg.com/pl/promocje/oled-qned-cashback.
O telewizorach LG OLED
Precyzja i wydajność technologii LG OLED evo oraz procesor α9 Gen6 AI sprawiają, że modele z 2023 roku gwarantują wysoki poziom jasności, a przy tym precyzję w reprodukcji barw oraz wyrazisty i szczegółowy obraz.
Aby zapewnić bardzo dobrą jakość wideo i audio, procesor serii α9 szóstej generacji wykorzystuje wspomaganą sztuczną inteligencją zaawansowaną technologię głębokiego uczenia. Obecnie funkcja AI Picture Pro oferuje ulepszone skalowanie obrazu oraz zawiera opcję OLED Dynamic Tone Mapping Pro. Pomaga ona ujawnić ukryte szczegóły i nadaje głębię każdej klatce filmu lub serialu. „Dzieli” bowiem obraz na 20 tysięcy bloków, analizując każdy z nich w czasie rzeczywistym, by odnaleźć najciemniejsze i najjaśniejsze obszary. Efektem tego jest niezwykle precyzyjna optymalizacja HDR, która zapewnia widzom bardziej wciągające wrażenia. Ponadto procesor α9 Gen6 AI zasila system LG AI Sound Pro, zapewniając wirtualny dźwięk przestrzenny 9.1.2 z wbudowanych głośników telewizora.
Kolejną innowacją w serii OLED evo G3 jest opracowana przez LG technologia Brightness Booster Max. Wykorzystuje ona zupełnie nową architekturę sterowania światłem oraz algorytmy zwiększające jasność nawet o 70%. Rozwiązanie to jest mapowane i regulowane dla każdego piksela oddzielnie, co w efekcie daje ostrzejszy, bardziej realistyczny obraz.
Platforma webOS
Intuicyjna platforma webOS sprawia, że każdy użytkownik telewizora może korzystać ze spersonalizowanych rekomendacji, które są określane na podstawie jego historii i nawyków oglądania. Pomaga w tym funkcja Opiekun AI (AI Concierge), oferując w ten sposób wybór słów kluczowych do przeglądania popularnych treści. Dla jeszcze większego komfortu widzów rekomenduje również przydatne ustawienia, opcje i tryby (w tym monitoring rodzinny [Family Care], tryb ochrony oczu, tryb Multi View, ustawianie zegara, podłączanie głośnika Bluetooth i wyciszenie dźwięku).
Na początku 2024 roku LG opublikowało aplikację webOS Re:New, która umożliwi aktualizację platformy webOS do najnowszej wersji. Zapewni to użytkownikom nowe wrażenia z oglądania przez kolejnych pięć lat. Przez taki okres telewizory LG będą automatycznie aktualizowane do najnowszej dostępnej wersji oprogramowania webOS.
Telewizory projektowane z myślą o środowisku
Telewizory LG OLED pomagają ograniczyć zużycie zasobów naturalnych. Produkcja tych urządzeń wymaga bowiem zastosowania mniejszej ilości materiałów niż ma to miejsce w przypadku sprzętu z technologią LED. Samoświecące piksele pozwalają na przykład zrezygnować z modułu podświetlenia, a dodatkowo w liniach LG OLED i QNED 2023 zastosowano wiele elementów wykonanych z tworzyw sztucznych pozyskanych z recyklingu. Ponadto gotowe produkty są dostarczane w ekologicznych opakowaniach z jednokolorowym nadrukiem, wykonanych z materiałów nadających się do ponownego przetworzenia. Z kolei pilot do telewizora trafia do klientów w opakowaniu z biomateriału, który rozkłada się po umieszczeniu w ziemi.