UPC Polska, lider innowacyjnych usług cyfrowych, kontynuuje proces zwiększania zasięgu swoich usług. Częścią grupy UPC stała się spółka Net-Sat Media, świadcząca na terenie Gdańska usługi dostępu do internetu, telewizji i telefonii. Inwestycja w Gdańsku to kolejny krok podjęty przez operatora w kierunku stałego powiększania zasięgu usług, zarówno w drodze inwestycji jak i fuzji.
Strategia ta realizowana jest w zupełnie nowych lokalizacjach, lub – jak w przypadku Gdańska – miastach, gdzie UPC jest już obecne.
Transakcja nie ma wpływu na aktualne umowy klientów, wysokość ich opłaty abonamentowej oraz sposób świadczenia usług przez Net-Sat Media. Nadal mogą oni też korzystać z systemu elektronicznego Biura Obsługi Klienta Net-Sat Media oraz dotychczasowego Biura Obsługi Klienta przy ul. Chałubińskiego 25C w Gdańsku. Dodatkowo dla wszystkich klientów dostępne są także salony UPC Polska przy ul. Czyżewskiego 40 i ul. Obrońców Wybrzeża 1 w Galerii Przymorze.
Obecnie w zasięgu nowoczesnej sieci UPC Polska znajduje się ponad 2,9 mln gospodarstw domowych w ponad 150 miejscowościach w całej Polsce. W 2015 roku – tylko dzięki nowym inwestycjom – wzrost zasięgu sieci UPC Polska był sześciokrotnie większy, niż w latach poprzednich. UPC Polska rozpoczęło świadczenie usług w pięciu nowych miejscowościach – Płocku, Rzeszowie, Tarnowie, Nowym Sączu oraz Głogowie. Ponadto UPC kontynuowało proces konsolidacji rozdrobnionego rynku kablowego w Polsce poprzez przejmowanie innych spółek – m.in. w Bolesławcu i Kowarach w woj. dolnośląskim oraz Zdzieszowicach w woj. opolskim.