piątek, 22 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Netia Business Community Offer – najlepiej skomponowane rozwiązanie komunikacyjne dla firm

    Zobacz również

    Netia wprowadziła nową ofertę skierowaną do małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) – Business Community Offer. To kompleksowe rozwiązanie, umożliwiające płynną komunikację w firmie, które integruje elementy kilku kluczowych usług Netii, znanych z segmentu klientów korporacyjnych, m.in. Netia Office Anywhere oraz Netia IT Support. Netia Business Community Offer (BCO) to idealne rozwiązanie dla firm w sektora MŚP, które nie chcą lub nie mogą sobie pozwolić na kosztowne i czasochłonne

    - Reklama -

    tworzenie własnych, wewnętrznych rozwiązań komunikacyjnych.

    W ramach nowej oferty BCO, Netia udostępnia swoim klientom biznesowym kilka zintegrowanych ze sobą usług jednocześnie:

    • Netia Office Anywhere – czyli usługę zunifikowanej komunikacji i zdalnej pracy grupowej, opartą na komunikatorze Microsoft – Lync 2013;
    • IntegralNet – platformę łączności wraz z urządzeniami (telefony IP HD i bramy IAD firmy Grandstream);
    • Netia IT Support – wsparcie techniczne w zarządzaniu aplikacjami na komputerach klienta.

    Nowa oferta Netii zapewnia firmie sprawny przepływ informacji, a co za tym idzie – komfort pracy. Umożliwia budowanie pełnej, dopasowanej do indywidualnych potrzeb komunikacji w firmie, z wykorzystaniem wielu narzędzi takich jak: telefon, fax, komunikator, chat, konferencje video, czy monitorowanie statusu poprzez funkcję presence.

    Netia Business Community Offer umożliwia bezpłatną, nielimitowaną komunikację telefoniczną, wideo i chat oraz eliminuje koszty zakupu, serwisowania i rozbudowy centrali abonenckiej. Zapewnia profesjonalną opiekę specjalistów Netii i umożliwia szybką i łatwą rozbudowę infrastruktury o kolejnych użytkowników i lokalizacje. Ponadto, oferta BCO może być początkiem budowania komunikacji w firmie wykorzystującej hostowaną pocztę, własne aplikacje klienckie.

    W ramach Netia Business Community Offer każdy klient sam komponuje najlepsze rozwiązanie komunikacyjne w przedsiębiorstwie, wybierając spośród czterech rodzajów predefiniowanych profili użytkownika końcowego. Dzięki nim może stworzyć stanowisko pracy dla każdego pracownika czy współpracownika, dostosowane do jego indywidualnych wymagań i preferencji odnośnie sposobu komunikowania się zarówno wewnątrz firmy, jak i na zewnątrz. Pakiety usług w ramach BCO mogą być wykupione na 12 lub 24 miesiące. Koszt przykładowego pakietu dla pracownika, umożliwiającego przeprowadzanie rozmów telefonicznych z pełną funkcjonalnością centrali abonenckiej i komunikację z dowolnego miejsca oraz udział w wideo rozmowach (gdzie praca w grupie wymaga dzielenia się dokumentami i edytowania ich na bieżąco) wynosi 62 zł netto miesięcznie, przy umowie na 24 miesiące wraz z telefonem IP HD Voice.

    Ponadto, klienci mają do dyspozycji również trzy rodzaje profili usług grupowych: umożliwiających przeprowadzanie wideo konferencji (obsługa sal wideokonferencyjnych w firmie z rozproszonymi geograficznie uczestnikami, którzy korzystają z urządzeń osobistych), pakiet „automatycznego biura” umożliwiający zbudowanie zapowiedzi ogólnofirmowej i scenariuszy kierowania ruchem dla połączeń telefonicznych oraz wsparcie serwerowe, czyli pomoc w zarządzaniu wszystkimi serwerami, z jakich korzysta firma.

    ŹródłoNetia
    guest
    0 Comments
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Dołącz ze SkyCash do programu Mastercard Bezcenne Chwile

    Bezcenne Chwile to wyjątkowy program, w którym płatności pracują na Ciebie! Płać kartą Mastercard zarejestrowaną w programie w aplikacji SkyCash...