Netia Contact Center to pierwsza w Polsce usługa, która integruje w jednym miejscu wszystkie kanały komunikacji z klientami oraz wspiera zarządzanie relacjami w klientami (CRM), połączona z nielimitowanymi wychodzącymi połączeniami telefonicznymi. Usługa świadczona jest w modelu CCaaS (Contact Center as a Service). Jej wdrożenie jest szybkie i nie pociąga za sobą nakładów inwestycyjnych. Netia poszerzyła swoją ofertę rozwiązań ICT z gamy NetiaNext o kolejną usługę,
opracowaną z myślą o wsparciu efektywności sprzedaży i obsługi klientów przez firmy z sektora MŚP.
Netia Contact Center to prosta we wdrożeniu i obsłudze aplikacja do komunikacji z klientem w oparciu o interfejs webowy i mobilny, który w jednym widżecie integruje wszystkie popularne kanały komunikacji: stacjonarne i komórkowe połączenia głosowe, WEBRTC; SMS; czat, czat z fanpage FB (Messenger), e-mail. To również nielimitowane połączenia wychodzące na numery stacjonarne i komórkowe oraz aplikacja z przestrzenią dyskową do zapisu historii wszelkich interakcji z klientami.
– Netia Contact Center, to odpowiedź na wymagania współczesnych konsumentów, którzy oczekują błyskawicznej i sprawnej obsługi niezależnie od kanału komunikacji. Trudno znaleźć lepsze narzędzie do szybkiego uzyskania przewagi nad konkurencją, dzięki zintegrowanej komunikacji z klientami. Co istotne, naszą usługę można wdrożyć błyskawicznie i to już od jednego stanowiska, bez ponoszenia praktycznie żadnych nakładów inwestycyjnych – zapewnia Bożena Będkowska, Kierownik Produktu B2B w Netii.
Aplikacja Netia Contact Center, która jest integralną częścią usługi, zapewnia również mechanizmy do zarządzania zadaniami z wykorzystaniem bazy kontaktów, historii kontaktów i treści połączeń z każdego kanału komunikacji (np. zadanie z załączoną rozmową, polega na przesłaniu w zadaniu rozmowy z klientem jako opisu zadania do wykonania) i wiele innych dodatkowych funkcji.
Usługa Netia Contact Center powstała we współpracy z doświadczonym dostawcą tego typu systemów, polską firmą technologiczną Unified Factory, która dostarcza rozwiązania do automatyzacji procesów obsługi klienta do 21 krajów na całym świecie.