piątek, 1 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Netia i PLAY konsolidują budżety reklamowe

    Zobacz również

    Połączone budżety reklamowe Netii i Play będzie obsługiwał nowy partner – dom mediowy ZenithOptimedia. Jak czytamy w przesłanym przez spółkę komunikacie współpraca z obecnymi domami mediowymi oceniana jest przez Netię i Play wysoko, a zmiana wynika z konsolidacji budżetów obu marek.

    - Reklama -

    Wspólny dom mediowy to element realizacji strategii poszukiwania nowych form komunikacji marketingowej powiązanych kapitałowo spółek. Współpraca z ZenithOptimedia rozpocznie się na początku przyszłego roku. Do tego czasu budżet będzie nadal obsługiwany przez obecny dom mediowy – Guideline, który pracował z Play od prawie dwóch lat przygotowując wprowadzenie marki na rynek, a także program testowy nagrodzony Effie.

    ŹródłoPlay
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Otwórz nowe możliwości dzięki Galaxy Tab S10 Ultra

    Seria Galaxy Tab to wszechstronny towarzysz profesjonalistów – zarówno w życiu zawodowym, jak i codziennej rozrywce. Lekka, przenośna konstrukcja...