17 marca instytut CRF ogłosił wyniki drugiej edycji Top Employers. Kolejny rok z rzędu Netia znalazła się w ekskluzywnym gronie 20 firm z najwyższymi standardami w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi. Certyfikat Top Employer został w 2011 roku przyznany zaledwie 20 firmom z Polski. Wyróżnienie przyznaje się organizacjom, których pracownicy cieszą się wyjątkowymi warunkami pracy i perspektywami rozwoju.
– To potwierdzenie dobrego kierunku naszych działań. Pracownicy są dla nas niezwykle ważni. Ich zaangażowanie i rozwój gwarantują dobrą jakość usług dla naszych klientów i komfort pracy dla wszystkich partnerów – powiedziała Agnieszka Wolańska-Konecka, Dyrektor ds. Zasobów Ludzkich i Administracji Netia SA. – W naszej nowej strategii podkreślamy znaczenie odpowiedniej kultury organizacyjnej. Nasze działania mają zapewnić inspirujące środowisko pracy.
Netia SA zatrudnia ponad 1000 osób w warszawskiej centrali oraz biurach w całej Polsce. Od wielu lat prowadzi liczne projekty związane z zarządzaniem zasobami ludzkimi. Strategia firmy zakłada umacnianie wśród pracowników wartości ukierunkowania na potrzeby klienta, realizacji celów, przedsiębiorczości i zaufania.
Top Employers to certyfikaty przyznawane przez Instytut CRF. Certyfikat Top Employers otrzymują wyłącznie te firmy i organizacje, które spełniają najwyższe standardy w zakresie HR. Podstawą do przyznania certyfikatu są wyniki szczegółowego badania przeprowadzanego przez Instytut – ocenie poddawane są m.in. wynagrodzenie i benefity, szkolenia, możliwości rozwoju, warunki pracy oraz kultura firmy. Badanie odbywa się w oparciu o obszerną listę pytań zadawanych pracownikom firmy oraz audyt.