Netia wdrożyła kompleksowe usługi telekomunikacyjne dla całej sieci sprzedaży stacjonarnej biura podróży TUI Poland. Umowa obejmuje 67 lokalizacji na terenie całej Polski. TUI Poland, jedno z największych biur podróży na naszym rynku, wybrało kompleksową ofertę usług telekomunikacyjnych Netii. Umowa obejmuje wdrożenie usług internetowych i głosowych w 67 lokalizacjach sieci sprzedaży stacjonarnej TUI Poland. Kompleksowe rozwiązanie Netii zapewnia TUI Poland łączność sieci
punktów sprzedaży stacjonarnej z centralnymi systemami klienta oraz połączenia telefoniczne w technologii IP – zarówno dla punktów sprzedaży stacjonarnej, jak i Call Center.
Rozproszona struktura, charakterystyczna dla działalności podmiotów takich jak sieć biur podróży, wymaga centralizacji i wdrożenia narzędzi, pozwalających na sprawne zarządzanie wszystkimi lokalizacjami. Dla TUI, aspekt ten stanowił główny powód, dla którego zdecydowano się na kompleksowe usługi Netii, której konkurencyjna oferta oraz pozytywne opinie innych klientów były dodatkowym, silnym argumentem do podjęcia tej decyzji.
Wdrożenie usług Netii pozwoliło na zoptymalizowanie kosztów stałych i zaimplementowanych narzędzi monitorujących infrastrukturę oraz wpłynęło na zminimalizowanie ryzyka awarii usług.